فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

هدیه‍...عزیزم :))

سلآم :))

آمدم قشنگترین حس دنیام رو اینجا ثبت کنم :))

چن سال پیش بابام روز جانباز یه قرآن با ۵۰هزار تومن سپاه بهش هدیه داده بود و بابام پولش رو بین من و داداشم نصف کرد و به او ۳۰تومن داد به من ۲۰تومن و قرآن رو هم داد به من گفت دخترم اینو میدم بهت بخونیش یعنی من واقعا حس چنین چیزی رو نمیدونستم :| منظور بابا این بود که من ختمش کنم / ولی جدای اینکه بابا بهم داد ختمش کنم چن سال توی دکوری خونه خاک خورد و تا اینکه دوسال پیش سرعقد داداش من یادم بود که قرآن نبردن محضر قرآن خودمو بردم برا سر عقد بخونن :)) 

وقتی میخواستن خطبه عقد رو جاری کنن شوهر خالم بهم گفت سوره مریم رو پیدا کن و بده بخونن منم پیدا کردم و بهشون دادم ، وقتی قرآنشون تموم شد یادشون نبود قرآن مال منه‍...❤ روی برگاش رو زن داداش بوس کرد / و اون بوسه سر عقد رو قرآن من یادگاری موند و دیگه پاکم نمیشه/اما من امسال عهد بستم که به حرف بابام عمل کنم و قرآن هدیم رو ختمش کردم و اما یه چیز جالب تر الان فک میکنم هنوز یه ماه از ماه رمضون نگذشته‍...یه قرآن زیبای عروس هدیه گرفتم از داداشم و اینو من دیده بودم توی خونه و همش با خودم میگفتم یعنی میدنش بهم بعد گفتم خودشم هدیه گرفته چطوری دوباره میخواد به منم هدیه بده خلاصه دیشب سرم داد کشید بماند سر چی این پست قشنگم خراب میشه :)) و امروز بهم یه قرآن زیبا هدیه داد :))  و من بسیییی ذوق دارم و هیییی میبینمش و بوسش میکنم :)) میخوام شروع کنم خوندنش همیشه که ما نباید دنبال دلیل باشیم واسه قرآن خوندن اونم حتما ماه رمضون که خدا مارو خونش دعوت میکنه چی میشه عادی خودمون خدامون به خونه هامون دعوت کنیم ها ؟؟ سعی میکنم قبل از یه تصمیماتی که دارم قرآنمم کنارش بخونم :)) امیدوارم به خودت خدای خوبیها :))

±توی یه ترک بزرگم که اگه ترکش کنم به خیلی چیزا میرسم و یک قدمی که ترک کردم خدا برام یه قرآن قشنگ هدیه فرستاد ببینم آخرین قدم چقدر سرشار از هدیه های خدا باشم :))

±عکس قرآنم رو به زودی زود میذارم و ببینیدش:))

±photo❤

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 21:07

مبارکت باشه جونم ...قران پشت پتاهت عزیز دلم.

مرسی عزیز دلم((:
ممنونم گلم:))

مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 17:34

خوش به سعادتت

واقعا
ممنونم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد