فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

❤خداحافظی موقت ❤

سلآم دوستان عزیزم:)

نمیدونم چی شد که تصمیم به خداحافظی موقت گرفتم :)

ولی هر چیزی هست میدونم به نفعم هست و چیزی جز این نیست :)

من تا بعد امتحانات نمیام نت و اگه درس نخونمم هیچ وقت خودمو بخاطر آمدن به دنیای مجازی و وقت تلف کردن سرزنش نمیکنم و این یعنی کل بهانه‍... های من:)

نمیدونم چی بشه ولی واسه موفقیتم دعا کنید  

امیدوارم همه دوستان چه دانشجو چه دانش آموز همگی موفق باشید و سربلند من منتظر شنیدن قبولی همتون با نمره های بالا هستم:) 

در این روز های خوب ماه رجب و شعبانی که خواهد از راه رسید ما رو از دعاهای قشنگتون محروم نکنید :) اگه‍... بدی دیدید منو حلال کنید ...

خیلی دوست دارم معتکف بشم اسم هم نوشتم ولی نمیدونم خدا چی در سرنوشتم در روزهای آینده نوشته‍... اگه رفتم هیچ کدومتونو یادم نمیره ولی اگه‍... نرفتم هیچ کدومتون منو یادتون نره  

امیدوارم امام علی خودش کمکم کنه که بتونم برم و دست از گناهانم بکشم ...الهی آمین :)

دوستان دعایم کنید  

همتون رو به خداوند منان میسپارم ...خدانگهدارتون  

+ابجی همراز دلتنگتم بی نهایت 

نظرات 4 + ارسال نظر
MANANDE MAH دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 20:01 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممممممم
به به . موفق باشیییی. امیدوارم با لب خندون برگردی:)

سلامممم
مرسی عزیزم:)
انشاالله:)

بهامین دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 15:20 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
با رفتنت دل تنگ میشم
اماخوب موقت
وواقعا باید واسه اینده ات تلاش کنی
اگه گاهی اومدی نت
به منم سر بزن عزیزم
به امید موفقیتت

سلام خاله جونم:)
منم
من هستم فعلا
میکنم:|
چشممممم
امیدوارم

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 13:32 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام پرستش خانم
امیدوارم موفق بشی
برات زیاد دعا میکنم
زود برگرد
قبول باشه
ماهه رو سیاهم دعا کن

سلام آقا مجتبی:)
ممنون
ممنونتونم
چشم
ممنون
حالا شما منو دعا کنید :|

بنت الهدی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 06:30

زود برگرد:(

چشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد