فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

مُزاحِم:|

سلآم 

پوففف :| این مخابرات لعنتی استان فارس منو از تو خواب پروند :|

سلام خانم :)

من :سلآم :|

ببخشید خانم از مخابرات استان فارس مزاحمتون میشم :)

شما ساکن استان ب هستید ؟!

من:آره ساکن شهرستان د هستیم :|

آیا فامیلی کسی اونجا ندارید ؟! منم که کل فامیلامون ب هستن گفتم نه :|

خب ببخشید مزاحمتون شدم :)

من: اخه الدنگ اول صبحی منو پروندی از خواب :|

چرا موقع خواب من همه یادشون میاد که مزاحمم بشن ها:|

والا از خانواده گرفته تا برسه‍...تا همین مخابرات استان فارس:|

البته الان که میبینم از خواب پرونده اتم هم بد نیستآ پاشم کارامو انجام بدم :)

منو باش فک کردم دوستامن میخواستم فوشو بکشم بهش بازم خوب بود خودشو معرفی کرد

آلان خانمه با خودش میگه وای چه دختری بود این :) مامان باباش چی از دستش میکشن :)

والا بنده خدا حول شد یهو :| فک کنم سوالشو خورد:)))

وا خاک بر سرم شد  

فک میکنید چی دیدم شماره شخصی زنگ زده وا :|

مطمئنم این فامیلای مزاحم بودن :|

پخ از اتاق فرمان اشاره شد یه فامیل میخواد بیاد خونمون:)

من برم مقدمات رو انجام بدم که کارم زیاده:+

بعدا میام دیشبمو میتعریفم:)

خدافس:)

نظرات 2 + ارسال نظر
MANANDE MAH پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 23:56 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممم

خسته نباشیی. به جاش امشب خوب بخواب:)

سلام مرسی:)
نشد بخوابم:|
صبح زود از خواب بیدار شدم:|

بهامین پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 13:07 http://notbookman.blogsky.com

خسته نباشی

مرسی خآله‍... جونم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد