فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

❤❤خدایا❤❤

سلآم :)

یکم برنامه هام ریخته‍... بهم :|

قرار بود امروز برم باشگاه و اعلام موجودیت بدم :|  امّا چی شد ،من خواب موندم و یادم رفت متأسفانه‍... و الان همش احساس میکنم خیلی تنبلی کردم :|

این هفته هم از شنبه امتحانه تا چهارشنبه‍... حتی یکی از امتحانات امتحان ترم هست:|

واقعاً دردناکه‍... 

فک کنم من تا جمعه در اختیارتون باشم دوستآن گلم :)

قرار است که برم سر درس و مشق و امتحانات نوبت ، سخته‍... باید بیشتر تلاش کنم :)

راستی دوستآن گلم دعا کنید من شرایطم جور شه‍... تا برم معتکف بشم ،پارسال خدا طلب کرد و رفتم و امسال انگاری بوش میاد خدا پرونده منو رد کرده‍...خدا جونمم تو رو به اسم قشنگت کاری کن واسم :)

من دوست دارم معتکف بشم:|

خدایا خودت منو طلب کن ،میدونم معتکف شدن لیاقت هر کسی رو نداره‍... ولی قول میدم گناه نکنم قول میدم غیبت نکنم ،قول میدم قول میدم بشم یه دختر پاک و بی ریا :)

خدا اگه صدامو میشنوی جوابمو بده‍... 

دوستآن دعام کنید :)

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 08:33 http://yasarghavan.blogsky.com/

ممنون

نرگس چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 18:05 http://arcashop.ir

سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی سایت زیر رو لینک کن عزیزم. ممنونم
arcashop.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد