فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حآل اینروزای من:/

سلآم دوستآن :)

امیدوارم همتون خوب باشید...من خداروشکر بهترم :) 

ممنونم از کسانی که جویای احوالم شدن :) و حتی یه کلمه از حرفآشون یه‍...تلنگر برای خوب کردن حال من بود :) 

این روزا واقعاً فشار عصبی حسابی تحت فشارم قرار داده بود:)  

و حتی نتونستم یه لحظه خودم رو کنترل کنم ،دعوامو میکردم ولی بعدش یه‍... دل سیر مینشستم گریه‍...میکردم و حسابی تو خودم بودم :|

من چند نفر خیلی نسبت بهشون حساسم:) اگه روزی از دنیای مجازی برن واقعاً از نبودنشون رنج میبرم  یکی از اون آدمایی که نسبت بهشون حساس بودم ابجی همراز بود ،گاهی بخاطر نبودنش شده چند ساعت گریه‍ِ...میکنم ، ولی الان خاله بهامین منو همراهی میکنه‍... من قدر تک تک دوستان مجازی رو میدونم حتی بعضیآ خواننده خاموششو هستم ، ولی بازم هم با حرفاشون خو میگیرم :)

+من همه شما رو دوست دارم  و هیچ کدوم فرقی نمیکنید ...نسبت به همه کسانی که خواننده های من هستن حساسم :)

± من با خوندن اهدافم حالم دوباره خوب شد :)

±دوستآن گلم خیلی دوستتون دارم قدر خودتون بدونید که چقدر عزیزید:)

+ امیدوارم همتون همیشه لباتون خندون دلاتون شاد باشه‍... 

±خدافس:/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد