فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

Nemidanam:'|

 سلآم ...

امشب از اون شبایی که سخت میخواد صبح بشه‍...

چقدر بده جلو ۲۰خورده ای آدم اسمتو بیارن و انگشت رو بذارن و بگن چرا اینجوری شدی دردت چیه مرضت چیه دیونه ای مریضی چته‍... و توهم حاجو واج نفهمی موضوع چیه بغض کنی و همراهش یه لبخند تلخم باشه‍... سرتو بندازی پایین هی لبتو بگزی :|

وقتی میری پیشش بهت بگه‍... واقعاً تو چته‍ِ... هعیِ چقدر سخته‍... خودتم نفهمی موضوع از چه قرار بی هیچ دلیلی بگی دلیل نداره‍...

خیلی سخته‍... توی جمع اسمت سر زبون مردی بیاد که اونم دلش واست میسوزه‍... بهت بگه‍... من حس میکنم تو مردی و یه‍... انسان متحرک هستی ، موندم جواب چی بدم فقط گفتم آره‍... مردم اگه خواستی فاتحمو بخون اینجوری از قبل خیرات بهم رسیده‍...

خیلی زشته یه مرد بخواد اشتباه چند بارتو بزنه‍... تو سرت و بگه‍... تو چته‍...

چرا بقیه‍... فکر میکنن من عاشقم چرا ؟!

من باید عاشق کی باشم ها؟!

من عاشق نیستم میفهمین:|

من هنوز بچه‍...ام ولی بی هیچ دلیلی بزرگ شده‍... دست من که نیست:|

واقعیت تلخه‍...تلخ تر از تلخ :|

خدافس:/

± امام رضا خودت کمکم کن دستم رو بگیر سفت تر از سفت ،امام رضا مرا هم ضامن شو من بیشتر اون آهو گناه دارم:| ام رئوف به داد دلم برس:|


نظرات 4 + ارسال نظر
بنت الهدی یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 22:09 http://tabiatmoallememast.blogsky.com

سلام پرستش جانم....آبجی گلم حالت خوبه عزیز دلم؟چرا پستات اینطوریاس؟میدونم نباید سوال پیچ کنم ولی به خدا نگران شدم...ایشالا هرچی زودتر به آرزوت و به دعای دلت برسی عزیزم

سلآم آبجی :|
حالم نه اصلاً خوب که چه عرض کنم:|
ایشاالله :|

MANANDE MAH یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 20:54 http://manandemah.blogsky.com/

سلام عزیزم

چی شدهههههه؟

نبینم اینجوری باشی. هر موضوعی باشه یه دوره ای داره . تحمل کن . تموم میشه . اینقدر زود جا نزن عزیزم

سلآم گلم
نمیدونم خودمم نمیدونم ولی چیزی شده که نباید میشد:|
خدا کند...

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 15:20 http://yasarghavan.blogsky.com/

یا خود خدا

خداااااا

مهدیه شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:51

هرکجا تنت لرزید بگو خدا رو دارم....انشاالله که ضامن اهو به داد دلت برس اجی ...

یا ضامن آهو:`|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد