فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

Me

 سلآم:)

نمیدونم چرا ولی درس خوندن واسم سخت شده پس تصمیم گرفتم از صبح شروع کنم:|

واقعا فکرم درگیره:/

از یه طرفم میگم بشینم بخونم فردا نمیرسم بخونم:|

چرا اینگونه شده ام من ها ها:×

±خدایا خودت کاری کن ، امشبم داره بی مصرف تموم میشه اینجور من چجور درس بخونم ×_×

اوووووف از این لحظه ها متنفرم+_+

پس تصمیم گرفتم فردا ساعت ۶بلند شم به هر نحوی که هست آخه غذا خودمم فردا با خودمه‍...

چقدر همچی دردناک میشه یهویی:|

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 15:11 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلااام چطوری؟واقعا 6 صبح پاشدی امروز؟!!!!آفرین به این انگیزه...میگم دوستی کسی نزدیکت نیست باهاش درس بخونی.بعضی اوقات تنهایی آدم نمیتونه بخونه حوصله نداره ..ولی با یکی دیگه می تونه.
یه خبر خوب: تابستون نزدیکه

سلآم خوبم تو خوبی؟!
نچ بابا ساعت ۸بیدار شدم ناه‍ارمو درست کردم ۱۰/۱۵شروع کردم تا ۱۲خوندم که کلا یه کتاب رو تموم کردم یکی هم قراره ۵بخونم تا ۷و یکی هم از ۹تا۱۱ و یکی هم از ۱۱تا ۱۲ چهارتاشو الا پنج عدد کتاب رو امروز تموم میکنم و سه الا چهارتای دیگه هم فردا :)
دوست که هست ولی وقتم الکی میره واسه این امتحانات وقتی بخوام باهاش درس بخونم
من تنها با زن داداشم میتونم که اونم نیست:)
یه خبر خوب:تابستون نزدیکه :) امّا
یه پل گنده به اسم امتحان در راه:|

maloosak چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 22:51 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
خوشحال میشم به منم سر بزنید.
9856

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 22:27

وقتی نیست دیگه اجی جونم بشین بخون عزیزم تا انشالا امسال با معدل خوب قبول بشی....

آجی من تو امپوسم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد