فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

انتخآب رشته :*

سلآم دوستانه‍ِ گلِ خودم ...

امیدوارم حال دل همتون خوب باشه‍ِ ...من خداروشکر خوبم :)

بچه ها یه چیزی بهتون بگم من نمیخوام دکتر بشم ...لپ کلامم همینه ،دکتر میشم ولی دکتر رشته مورد علاقم که خیلی وقت پیشا بهش فکر میکردم ... من میخوام یه رشته خوب انتخاب کنم که هم واسه خودم و هم آینده ام و همینطور کشورم مفید باشه ...تجربی رشته بدی نیست از نظر من تازه خیلیم شیمی و فیزیک رو دوس دارم ...ولی نمیخوام آینده ام رو تباه باکلاس بودن کنم ،وقتی من یه چیز خوب در اختیار دارم که خیلیا ندارنش پس چرا برم آینده یه نفر دیگه رو خراب کنم ...چرااا ؟!

±امروز مدیر مدرسه نمونه دولتی معارف آمد مدرسمون بچه ها تمایلی به شنیدن حرفاش نداشتن ولی واقعا حرفاش خوب و پسندیدهِ به نظر میرسید ...واقعا منو از جوه بد فکر مردم بیرون آورد حتماً که نباید همه پزشکی بیارن :| که واقعا تویی شهری که ما توش زندگی میکنیم به بچه های تجربی خیلی بیش از حد ظلم میشه ... و به بچه های انسانی و معارف و ...به دید تنبل نگاه میکنن ولی واقعیت بیش از انتظار اونهآست...

±من میخوام با خاله جونم مشورت کنم و خانواده خودم ...ببینم آیا نظری برای آینده بنده دارن ،یانه باید خودم بیشتر فکر کنم ..

±دوستان عزیزم اونایی که تجربه دارن و در دانشگاه درحال درس خوندن بهم کمک کنن و همینطور دوستای گلم که تقریباً هم سن و سال خودمن و نظراشون جالب به نظر میاد ...اگه میشه رشته ای که میگید یه دلیل واسه خوب بودنش هم بیارید .. ممنونتونم:)

±یه هدیه کوچولو بهمون داد که به بنده سه عدد کتاب رسید به دلیل اینکه خودم بین بچه ها بخش کردم و گفت هر چی موند به بچه ها بده‍ِ...منم دادم:)

±عکس...


±کتاب های جالبی به نظر میرسن باشن:)

اینم موضوع امروز مدرسه ما :|

واقعا به یک مشاوره خوب نیازمندم از جانب دوستان:))

خدافس:/


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:38 http://ma-3nafar.blogsky.com/

خب ببین اصل مطلب همون علاقه ست.من خودم خیلی به فیزیک و ریاضی علاقه دارم و در آینده هم میخوام یکی از رشته های مهندسی رو انتخاب کنم.تو هم باید ببینی علاقه ت چیه؟ روحیه ت به چی میخوره..

منظورم رو بد فهمیدی برادر علاقه بحثش جداست :|
من اطلاعات هر کسی رو در رابطه با رشته اش میخوام بفهمم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد