فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

Me +اعتماد به نفس =خوشبختی~_~

سلآم مجدد ..آمدم اهدافم رو بنویسم ...

من خوشحالم از اینکه آدم با اعتماد بنفسی هستم ...من میتونم توی امتحانات نوبتم موفق بشم با بهترین نمرهِ ...

من خوشحالم از اینکه تنهایی با کودک درونم میتونم برم بیرون و به هر دوتامون خوش میگذره هم من هم کودک درونم ...خودمو مهمون کردم امروز به تنقلات..رفتم امامزاده نشستم توی امامزاده و با دلجون بستنی خوردم :)) جاتون خالی عالی بود ...دوتا مهمون ناز به اسم ساحل و اون یکی هم نمیدونم اسمش چی بود داشتم :)) این ساحل خیلی بامزه و خاستنی بودا  من واقعا بهم خوش گذشت عالی بود تصمیم دارم همیشه پایه خودم باشم :)) 

خوشحالم که بهم حسابی خوش گذشت :)) ...اگه دختر خوبی باشم قول خیلی جاهای خوب به خودم دادم:)) 

باشگاه باز شده میخوام هفته یه بار برم و خودمو از غم و غصه دور نگه دارم و مواظب سلامتیم باشم و این یکی از کارای منه :*

اهداف بلند منِ~_~

± ماههی یه بار خودمو دعوت به یک فست فود خوشمزه میکنم ...

±ماهی یه بار خودم رو به تنقلات دعوت میکنم ...

±از هر غذایی در ماه فقط یه بار استفاده کنم و زیاد از حد نخورم:|

± ماهی دوبار برم خرید ...چیزایی که دوست دارم بخرم:))

±با teacher  حرف بزنم واسم کلاس خصوصی بذاره طی سه ماه فشرده 

±دختر خوبی باشم کم توقع و مهربون ... روزی نیم ساعت آهنگ گوش بدم فقط شاد ...هرچی آهنگ غمگینه از اِمشب از تبلتم بریزم بیرون ...

±هر کار اشتباهی تا حالا انجام دادم از الان با خودم تمرین کنم کمتر بهشون فکر کنم ...که باعث ناراحتیم نشه و روحیم رو خراب نکنه ...اگه روزی ناراحت بودم بیام اینجا و این اهداف قشنگ رو بخونم

 ±با همه رک و روراست حرفمو بزنم ولی بدون هیچ گونه پرخاشگری و ناراحتی ...با همه دوست باشم از کوچیک تا بزرگ خوب و مهربون باشم 

±هفته ای یه بار به خودم آزادی مطلق بدم ...اجازه دارم هر کاری کنم از بازی کردن تا بگیره کارای دیگه  

±روزی ده بار برم جلو آیینه و به خودم لبخند بزنم و به خودم صفتای خوب رو تلقین کنم ...

±از همه مهمتر دروغ نگویم و حتی مصلحتیش...

±من میتونم ...

یه اهداف هم هستن که مخصوص سال ۹۵هست که اونا شخصیه ... و یه‍ پست رمزیه :))

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 17:49

فدات اجی جونم....تو بیشتر....چشم نفسممم

عزیزمیییی :)
چشمت بی بلا ایشاالله بریم کربلا

مهدیه چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 12:44

سلام اجی خودم اعتماد به نفستو برم خوش حالم که خوش حالی امیدوارم که همیشه خوش باشی عزیز دلم ...............

قربونت برم من جیگرمممم
عزیزدلمییییی
مهدیه یه پست اختصاصی میخوام بذارم حتماً بخون باشه جیگری خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد