فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

Me and emtehan :'|

سلآم دوستانه‍ِ گُلم ...

امیدوارم حال همتون خوب باشه‍ِ...

زندگی منم خوبه‍ِ نمیذارم بهش بد بگذرهِ ...خداروشکر به‍ِ خاطرِ همچی که‍ دارم...

امروز بنده صفر گرفتم ریاضی :) چیه‍ نگاه داره‍ِ ...همه باهم صفر گرفتیمآ:) آرهِ بخدا صحت داره ما کل کلاس (یعنی اونایی که شنبه نرفته بودن مدرسه که من جزشونم :|) آقا گفته‍ِ اونایی که شنبه نیومدن سه شنبه‍ ازشون امتحان میگیرم  خلاصه امروز امد گفت برگه دربیارین اِمتحان میخوام بگیرم هرچی گفتیم بلد نیستیم گفت به من چه‍ِ:) برگه‍ درآوردیم دیدم نگو سوال از تو کتاب نیست از فضا آمده غیر آشناس:) برگه خالی تحویل دادیم همه از دم جز یه نفر:)

خلاصه بعد آمد سوالات امتحانی رو که رو تابلو نوشته پاک کنه دید پاک نمیشه همه باهم زدیم زیر خنده :) بعدش که اعصابش خط خطی شد گفت اگه شما شنبه میومدین مدرسه الان اینجوری نمیشد:)) آخه اینجوری که بدتر میشد :| میومدی کل تابلو رو مینوشتی:)) خلاصه رفت زنگ بعدی برگه های سرشار عزیزمان آمد :)


اینم برگه من:*)

این نبود حق من دبیر:| چرا بود دیگه آخه هیچی نخونی همینه حقت:)

+راستی ما امتحاناتمون از ۲۰اردیبهشت شروع میشه :|

شنبه هم ۸عدد کتاب امتحان داریم مستمری :|

+یکشنبه هم همینطور...دوشنبه و سه شنبه هم همینطور... تو روحتون :|

من باید درس بخونم آیا حقیقت دارهِ...من امروز برم بیرون یه حال و هوایی عوض کنم که دیگه من نباید تا هفته دیگه بیرون برم خدافس:/

±اگه خوبی بدی دیدین حلالم کنید ...شاید تو ثانع(نمیدونم درسته یا نه خخخ) امتحانات تصادف کردم مردم :))که نمیمیرم :))) تا آخرش مثل شیر زنده میمونم

نظرات 1 + ارسال نظر
MANANDE MAH سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 20:39 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممممم
خدا نکشتت دختر

اینا چیه نوشتی رو برگت

امتحانات سبززززززززززززززززززز

سلام
آخ اگه بکوشتم چیییی
اینا چرندیات من نثار جناب آقای دبیر ریاضی
انشااالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد