فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

عیدی هایِ مَن:*

سلآم دوستای گلم:)

آخر حوصله شد و عکس از وسایلام گرفتم و تصمیم گرفتم بذارمشون تا شمام ببینید:*

+_+ راستی داداشی ۱۰۰تومن عیدی داد و بابام ۱۰۰تومن و ننه جووون ۴۰تومن داداش م هم ۲تومن

*_* راستی من یاد گرفتم تصویر بذارم و شکلک ...از این به بعد پست شکلکی میذازم

+این مانتو و کفش و شال ،شلوار عید بنده که کلی دوسشووون دالم:)))


+اینم لاکای بنده و کرم و ادکلنم:*

همشون دوست دارممم و براحساس روحیه نازنینم خریم:+)



+اینم عیدی های بنده:*

این دوتا لباس که یکیش تاپ و اون یکی استین کوتاهِ خاله جانم خریده واسم:*

و اون لیوان و مونوپد هم ریس شرکت داداشی به من هدیه داده ، که منم تشکر فراوون کردم ازش:*



+امّا اینم عیدی مامان جونمههه...به من ازش خوشش امده بوده واسه من خریدتش^_^

عآشقتممم مامانیییییی جونممم:}}}



+و اینام تمام عیدی هایی که دریافت کردم:*

از همشون ممنونم:+


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد