فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

عیدتون مبارک با تأخیر:+

 سلآم به دوستان خوب هستین ...خانواده هاتون خوبن ،حال دلتون چجوره ؟!

امیدوارم حالتون خوب خوب باشه :)

عیدتون با تأخیر مبارک ...از اونایی که تبریک گفتن ممنونم و از اونایی که نگفتنم ممنونم ...انشاالله سال خوبی باشه واسه همه ،هم شما هم ما:+

من مسافرت نرفتم و حتی مهمونی هم به چندان نرفتم ...فقط خونه بابا بزرگم و خونه خاله مادرم و دختر عمه فقط همین که همشم ۱ فروردین انجام شد ...خداروشکر بد نبود امسال ولی من زیاد حالم خوب نبود و همش به فکر آقای  x بودم و حتی یه روز کامل رو توی پارکی که موعودمون بود نشستم که شاید توی شهرمون باشه و به یاد من بیاد اونجا ولی نیومد ...نمیدونم این چه حس مزخرفی توی وجود منه که نمیدونم اسمش دقیقاً چی هست:*

من عاشقشم نیستم ولی واسش گریه میکنم ...دوستش ندارم ولی واسش دعا میکنم کنکور رشته خوب بیاره ...آقا دروغهههههه من دوستش دارم من میتونم بدونش زندگی کنم ولی قلبم زخمیه ..

جمله هر سال ما این بود ..خوشحالم در سال جدید باتو بودن رو تجربه کردم ...

جمله امسال ...امسال برای بار اول بس تو بودن رو تجربه کردم ...

واقعا سخته :*

چجور به خودم بفهمونم من دیگه مال اون نیستم و اونم مال من نیست ...البته هیچ چیزی پیش خدا دور نیست شاید باشم ...

خب ایتم از امسال و سختیاش ...

ولی من برنامه دارم واسه امسالم ...اگر خدا بخواد ..

کلی وسایل واسه عید گرفتم وقت شد میذارم ...وقت که زیاده حوصله بود میذارم ....

راستی امسال تقریبا از فامیلامون نصفش رفتن خونه بخت ...دختر عمه هم رفت ..دوستی جیگرم هم رفت ۷ام عروسیش بود رفتیم واقعا عالی بود ...انشاالله مبارکش باشه و خوشبخت شه ...

سال ِ خوبی واسه همتون باشه انشاالله مجردا برن خونه بخت و متاهلام نی نی دار شن ... ظهور آقا امام زمان ...خوشبختی همه ی جونا و شفای همه ی مریضا ...الهییییی آمین ...

 و آرمیییی قلب من ...الهییی امین ...

خب فعلا ً خدا یارتون:*

:///

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 09:43 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام پرستش خانم
سال نو تو هم مبارک.البته قبل گفته بودما
خدا کنه هر چی صلاحته پیش بیاد برات
اگه میخاس بیاد نمیرفت....فکر الکی نکن

آمین

خدافس

سلام آقا مجتبی ...ممنون شما همیشه پیشی ما هستید ...
انشاالله...اره ولی من هنوز به خدا امیدوارم...
آمین ...خدافس:/
...
راستی من گوشی ندارم چجوری زنگ بزنم ...
اگه میشه برید امامزاده ...شاید پیداتون کنم ...

آنا دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 14:07 http://aamiin.blogsky.com

جالب بود. وقت که زیاده حوصله نیست.

ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد