فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

خونه تکونی:*

سلآم ...

بی مقدمه بگم خیلی خستمه...  همین طور حال ندارم ...امروز یکی اتاقا رو که اتاق من و مشترک همه است تمیز شد و قرار فرشاشو عوض کنیم:*

که فقط فعلا توش تمیز کردیم ...قرار عصر فرشا رو عوض کنیم و هنوز هیچ کدوم از اتاقا رو جارو نکردم ... اگه بشه وسط هفته آینده...البته یه امتحان سخت دارم ...و امّا یکی نه بلکه چندتا:*

خدا خودش به دادم برسه ...انشالله که همچی خوب پیش بره ...سخته یکم ولی باید همت داشته باشم ...از اونجا که کسی نرفت قرص بیاره خودم باید عصر برم بازار...هر چند خستمه بی حالم ...چش باید کرد ..

+راستی این بلاگ اسکای چش شده ...واسه شمام قاطی کرده :|

واسه من داغونه  نه شکلک میاد بالا نه کد نظر دهی؟!

من خاموش میخونمتون فعلاً تا موقعی که درست بشه ...

خب من یکم استراحت کنم...خدافس:*

نظرات 4 + ارسال نظر
MANANDE MAH جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 13:31 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممممم
خسته نباشی خانمی

یه کم دیگه تحمل کن . تمومه:))

سلام ...توهم خسته نباشی ...میدونم:)))
راستی تو هم مثل من شدی حالا ...منم تنها دختر مجرد فامیلم:))

مه دخت پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 22:01

خسته نـــــــــــباشی
از نوع نوشتنت میتونم بگم بچه گرگانی درسته؟

مرسی خانمی:))
نه عامو من گرگانی باشم

yas arghavan پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 17:23

خدا قوت پرستش خانم

ممنونم آقا مجتبی

S...H...R پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 16:19 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
9965

سحر جان لطف کن تبلیغ نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد