فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

❤شاید بَرگ آخر دفَترم باشد❤

سلآم دوستآی گلم:)

مَن امروز بازم نمره ریاضیمو خراب کردم دینی رو با هزار اصرار امتحان نَدادم:|

آره میدونم هَمه از بودن من و چرت و پرت نویسی هآم خسته شدن ...خودمم خسته شدم ولی چیکار کنم :|

باید بنویسمشون تا آروم بگیرم ...ننویسم دق میکنَم...آخه خودم موندَم چی نثار جونَم کنم...فوش بدم ،بدو بیراهه بگم ...بگذریم امروز مدیرمون  حسابی چرت و پرت بارم کرد ...خیلی ناراحت شدم یعنی شخصیتمو زیر سوال برد پیش ۲۰ خورده ای دانش آموز ...نِمی دونم چی بِگم:|

+شاید برم ،شاید بمونم وَ بنویسم...

+delam gerefteh

+hale manam kharabeh❤

نظرات 6 + ارسال نظر
MANANDE MAH یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 12:55 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممم
خخخخخ
بیخیااال
شرمنده ولی خیلی خندیدم .
حرص نخور . بشین درس بخون خو بچه

سلآم...بیخیال باشم که چی باشه:√
چرآ خنده؟!
والا چی بگم:+

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 09:59 http://yasarghavan.blogsky.com/

وقتی زیر چتر خداوندی،بگذار از ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد

آره ببار ابر سرنوشت ...ولی من خسته ام ...

بانووووو شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 20:52

سلام عزیزم.ممنون گلم.
دقیق معلوم نیس چه وقتایی میام نت.تو چه ساعتایی میای؟؟

سلآم گلکم...خواهش عزیزم
گفتم ساعت چند میآم...

بانوووو شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 18:36 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی؟آره منم داغونم.خیلی داغون.اصلا دقیق نمیدونم چمه و چیکار باید بکنم.یه مدته فکر کنم افسردگی گرفتم.خواهرم خیلی وقته مریضه بخاطر کلیه اش.الان یکم بدتر شده و خیلی ضعیف شده.البته الان یه مدته اومده خونه ی ما بهتره خداروشکر.ولی داغونم واقعا.دردای دلمو حتی به یکی از دوستام و همکلاسیام هم نمیتونم بگم چون هیچ دوست صمیمیی ندارم.
درمورد مدیرتون هم باید بگم خیلی بی شخصیته.ینی چی که جلوی دانش آموزا تو رو خرد کرده؟؟
بابت امتحانت هم نگران نباش گلم.تو مگه خانم دکترمون نیستی؟مطمعن باش تو درسات کلی پیشرفت می کنی.نگران نمره های بد هم نباش منم زیاد دارم.ولی به خدا توکل کن عزیزم.ابجی اگر کامنتمو می بینی زود جواب بده

سلآم گلم ...خوب که چه عرض کنم :)
فدات بشم الهی عزیزمی ...بانووو گلم ...
دقیقاً مثل من خیلی کارا دارم که انجام ندادم و خودمم هی برنامه می ریزم هی قیدشو میزنم میگم باشه واسه بعداً حالا ...من از درون خسته ام بانو:*
وای خدا کنه ابجی ن زودی خوب شه ... خداروشکر
مثل من ...حالا بگیم بهشونم درک که نمیکنن...
چه عرض کنم از بی شخصیتم بی شخصیت تره ...همشم بلده بگه خفه بوشین...حالم ازتون بهم میخوره...یعنی امدم تو ردیف بچه ها بشینم با داد و فریاد بلندم کرد:|
نمیدونم بانو..خودمم توش موندم ولی دیگه نا ندارم واسه درس خوندن:|
توکل به خودش ...
دیشب امدم ولی نبودی فدات شم:))
۲/۳۰ منتظرتم

یاس ارغوان_مجتبی شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 16:12 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام پرستش

خراب کنی...دلیل ناراحتی نیس که..تلاش کن.بجنگ.جبران کن..

بی خود کردن خسته شن...بنویس آروم شی..

حق نداری به خودت بد بگی..

بعضی وقتا ی تلنگر لازمه تا بخودت بیای ...حتما لازم بوده..اگه فکر میکنی حقت نبوده این حرفا ی کاری کن بفهمه اشتباه کرده...بجــــــــــــــــــــــــــــنگ..بخــــــــــون..

شما جایی نمیرید

سلآم خوبی :|
خب نمره ندارم واسه نوبت دوم:|
تلاش میکنم ولی بازم خراب کاری میکنم من:|
خب هَمه یه روز آخر از بدبیاری های من خسته میشن:|
خب چیکار کنم به نظرت:*
من اینقدر حالم بد بوده که دیگه نیاز نیست تلنگر بزنم:|
لازم نبود که ناراحت شدم امد جلو بچه ها گفت فلانی اینجا نشین پآشووو برو...و ادامه داره که حوصله ندارم بگم:×
منم حرف نزدم باهاش:|
کآش بتونم بجنگم:|
کآش...کآش...کاش...
لازم باشه مجبورم برم:|

امیر شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 13:45 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام
ای بابا.ناراحت شدم.چرا آخه؟مگه نخونده بودی؟
حالا دیگه ناراحت نباش دیگه تموم شد.بعدا جبران کن.
نه بابا چرا ننویسی؟بنویس که آروم شی حالت خوب شه.
بمون جایی نرو

سلآم...نَه نخونده بودم..
فک نکنم بتونم جبران کنم:|
دیگه نا ندارم ...نمیدونم خودمم نمیدونم:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد