فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۳۴

سلام دوستان خومشل خودم:/

امروز با کامپیوتر آمدم ولی متاسفانه با کامپیوترم دیگه شکلک نمیاد بالا :((

مشکلی نیست من این همه مدت بدون شکلک بودم الانم مینویسم ...دیشب تا ۱/۳۰ بیدار بودم بعدشم نفهمیدم کی خوابم برد:/

امروز یه کار خیلی مهم دارم {بهتره بگم یه پرژه مهم} فعلا حرفی ازش نمیزنم تا به اتمام برسه

شکلکام به زور درست شد...

یک ساعت هست که بیدارم صبحونه رو خوردم و امدم پای رایانه گرامی که خاک گرفته نزدیک به دوماه شایدم یک ماه نیم که  روشن نشده...من امدم امروز روشنش کنم تا ناراحت نشه بگه ف چقد بی معرفته تا موقع که من بودم کارش از صبح تا شب پام نشسته بود...واقعا من خیلی پوست کلفتم با این اتفاقاتی که از سر این کامپیوتر سرم امد حتی نباید نگاش کنم ولی چکار کنم متاسفانه جز جیزیه ام زدنش زن داداش همیشه به داداشام میگه میز کتابا و کامپیوتر و عروسکا جز جیزیه ف هست کسیم حق نداره بهش دست بزنه تازه غیر از خونه و وسایلش که مال خودشهاوره دیگه من دخمل بابا خونه مال دخمل باباس البته بعد از مامان و بابا که انشاالله همیشه سایشون بالا سر من و داداشام باشهواما تا یه هفته دیگه باید از اتاق عزیزم خدافسی کنم و وسایلمو جمع و جور کنم و برم به اتاق دیگر که کلی کار داره اونم تمیز کردنش دارم یکم کوچولو مجهز میشم واسه خودم و اما یه چیز ناراحت کننده من باید با شکلکام خدافسی کنم چون وقتی کامپیوتر جابه جا بشه به اتاق دیگه من وای فای ندارم و باید از همون تبلت و بدون شکلکی بیام نت مشکلی نیست میسازیم واااای وقتی تصورش میکنم اتاقم جابه جا میشه خوشحالم چون دیگه اونجا کسی نیست دست به وسایلم  بزنههرچند دخی عمه های شیطون که بیاند خونه رو وارونه میکنن اتاق من که سهله واسشونهوالا بخدا از بس اینا...هستنرو اعصابن وقتی بهشون فکر میکنم :-] ...مـــــــــــــــــن برم دیه خدافس

+واسم دعـــــــــــآ کنید تورو خدا

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:47 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی
وبلاگت مبارک خیلی خوب شده.اتاق جدیدتم مبارک.ولی یعنی چی اتاق جدیدت وای فای نداره.؟مگه نگفتی pcداری ،تو اتاق قبلیت کامپیوترت با کابل به مودم وصل بود؟اگه خونتون وای فای دارید برای کامپیوترت یه وای فای یو اس بی بخر که به وای فای خونتون وصل شی دیگه.

سلام داداش مرسی ...قربونت بازم مرسی ولی هنوز به اتاق جدید کوچ نکردم ..والا من سر در نمیارم تو چیزای اینترنتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد