فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۰

سلام... من شکلک موخوام ...دوست دارم امروز لاکامو بیارم یه دل سیر لاک بزنم و پز بدم ...نمیدونم چرا این حس یهویی توم ایجاد شد هرچند که لاک زدن پز دادن نداره  ولی من احساس میکنم دستامو پاهام ناز میشه ولی  من نماز میخونم پس نباید فعلا لاک بزنم... امروز به روال عادی بعد از نماز دیگه نخوابیدم الانم حسی واسه درس خوندن ندارم دوباره فردام کلاس دارم میدونم فردا اقای م منو بیرون میکنه و از اولیامم میخواد:/ چه شود ولی من جلوی این فاجعه رو میگیرم:) دلم واسه مخاطب خاص تنگ شده هرچند لیاقت نداشت و نداره ولی خیلی ناراحتم  شاید هم من باعث همه این اتفاقا شدم نمیدونم والا ...خیلی دنبال وب اجی مهدیه میگردم تا بدونم کنکور رو چه کرده :/ولی پیداش نمیکنم ...اعصاب خورد کنه اینکه کل گوگل و بگیردی ولی به نتیجه ای نرسی  وای بخدا این روزا واقعا دلم ابجی مهدیه رو میخواد تا بدونه اونی که چن سال پیش با مشخصات من بهش کلی بدو بیراه گفته بود شد تمام زندگی ع و از ابجی بودنش گذشت شد دختر مورد علاقه اش واسه من خیلی این حرفا زوده و من به داداشمم قول دادم دیگه به هیچ چیزی جز درس فک نکنم ولی بخدا این بی حوصلگی فکر و ذهنمو اشفته کرده بدجور:( آخه من چیکار کنم که دختر عمه ام بدمو بهش میگفت من چه کنم که؛خواهر ندارم چه کنم که خانوادم اینجورین چه کنم که موقعیتم جور نیست که هر ثانیه باهاش حرف بزنم بخدا نمیتونستم به جان خودم گیر میدادن من بیخیال همچی شدم توی زندگی بیخیال اینم میشم ولی چوب خدا بی صداس من به حرف داداشم گوش میدم  و کاری میکنم که اگه یه روز اتفاقی دیدم که میدونم نمیبینتم (چون فرسنگها از هم دوریم)حتی شرم اینو کنه که تو چشمام نگاه کنه :( 

نمیدونم چی بگم بخدا داغونم اونا نمیدونن چی داره تو دل من میگذره همشم اشتباهات لعنتی خودمه  خیلی اعصابم داغونه دلم میخواد زودی وب مهدیه رو پیدا کنم ... خیلی دلم گریه میخواد ای کاش من اتفاقی ببینمش  ولی من اعتمادی بهش ندارم دیگه اگه ببینمش شاید فقط بهش نگاه کنم  تا یاد گذشتم  یکمی جا باز کنه وای خدای من این روزا مرگ واسم  حق میشه انگار...خدایا من چن وقته از تو غافلم ببخش خودت دستمو بگیر...زندگی همینه ولی ما ادما حسابی واسه خودمون سخت و بی ارزشش کردیم...نمیدونم شاید بعضیاتون شبیه زندگی منو تجربه کرده باشین ولی به جان خودم قسم اگه تجربه نکردین تجربه اش نکنین چون داغونتون میکنه ذهنتونو آشفته میکنه از خودتون بی زار میشید بخدا این چیزا ارزش نداره همش کشکه من الا اینجوریم چون خودمو گول زدم الانم راهی واسه برگشت  ندارم یعنی دارم ولی دیگه مثل قبل نمیتونم با سختیام مبارزه کنم چون نمیکشم زودی ناامید میشم هرچند روزی چند بار میگم من میتونم بهترین زندگیو داشته باشم ولی داشتنشم واسم سخته وقتی میبینم ادما هنوز نصفی از عمرشونو هنوز نکرده میمیرن به فردای خودم ناامید میشم و بخدا به حرفام فک کنید دنیا ارزش نداره سعی کنید ازش درست استفاده کنید و نذارید هر لاشخوری زندگیتونو گل بگیره به جان خودم اگه بهترین باشی بهترینا دست میذارن روت پس مواظب زندگیتون باشید هر کسیو توی قلب باصفاتون راه ندین ارزش نداره فعلا ...خدافس:/

نظرات 3 + ارسال نظر
دندون چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 14:16 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

واخ

زهرا گلی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:58 http://sooratynaz.blogsky,com

سلام خانوم دکتردیگه دارم از دستت ناراحت میشم حتما من باید به تو نظر بدم یا چیزی ازت بخوام تا تو بیای به من نظر بدی یا سری بهم بزنی من دوست دارم همیشه در ارتباط باشیم نه فقط برا وبلاگم نظر بدی نه همینجوری هر روز بیای یه چیزی برام بنویسی میدونی من توکل شبانه روز یعنی نه کلش بیشتر بیشتر اوقات میام به وبم سر میزنم تا شاید شما خانوم گل بیای بهم سر بزنی اصلا حالا که اینطور شد منم دیگه به وبت نمیام شوخی کردم ولی تورو خدا زیاد بیا به وبم و یه چیز دیگه نگفتی چند سالته و کلاس چندمی ؟ دوست دارم هوارتاااااااا خانوم دکتر

زهرا جان سلام عزیزم خواهش میکنم این کد خوش امد گویی هست که وقتی میای وارد وبت میشی میاد اینو بردار تا من بتونم بیام وقتی این میاد بالا گوگل من هنگ میکنه...

دندون چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:21 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

باهات موافقم هر لاشخوری ارزش حرف زدن نداره چه برسه به وقت گذاشتن از زندگیت...

لایک داری خانم خوشمل آقا...حرف منو کاملش کردی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد