فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

نـاراحت نیستم

اینکه اون منو منتظر گذاشته ناراحت نیستم

اینکه خانم عبدی پیام داد دخترم توی این محیط موندنت خوب نیست برو برو تا موفقیتت به سرانجـام برسد ناراحت نیستم

اینکه از فردا قرار نیست بیرون برم ناراحت نیستم 

اینکه توی ۶ روز باقی مــونده باید تمام سه تا امتحان رو باهم بخونم ناراحت نیستم بخـــدا ناراحت نیستم  بخاطر هیچی ناراحت نیستم من زاده شده ام تا ازادانه تصمیم بگیرم ازادانه زندگی کنم و در تلاطم باشم و زندگی کردن رو تجربه کنم ...

اره یادمم نمیره بدی های ادمـــها ولی یادشونم باشه شاید من رفتارم واری کنم که جلوم گاهی سر خم کنند ...

زنــدگی را اونجــور که دوس داری برای خودت معنی کن جوری که دنیا به پایت به تلاطم و ولوله بیوفتـــد !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد