فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حـــال خوبم آرزوست

حالم خوبه ولی یکم نیاز به استراحت بیشتــر دارم !

بـــاید زودتـــر این حالت رو ترک کنم!میدونم سخته ولی با تمرین و کنتاکت کردن باهاش شایــد سرکوب بشه گاهـی با لبخندامـــو لبخند یکی دیگه رو هم به رو میاریم به همین سادگی:))

سخته بی تفاوت بودن نسبت به یسری چیزا ولی گاهی چاره ای نداری ! مثلا اینکه حال الان من بس مزخرف هست ولی اعلام میکنم خوبم مــــــگه نه ؟

اگه از حرفــام چیزی نمیدونید ناراحت نشید! 

نظرات 2 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت 21:15 http://fateme-goli.blogsky.com

قبول حق
طاعات شما هم قبول
خواهش میکنم
خداروشکر که پیامم بدرد بخور واقع شد

ممنونـم
گاهی وقتا ما آدما با حرفامونم میتونیم یکار خوب انجام بدیم البته اگه اون حرفمون بجـا و درست باشه:)

امید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1398 ساعت 18:29 http://fateme-goli.blogsky.com

بازم جای شکر داره که از روزهای قبل بهتری
همیشه سعی میکنم از یه منبع با دوستایی که حالشون عالی نیست حرف بزنم:
«أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ»[53]
بدانید دوستان خدا نه خوفی دارند و نه غمی.
فقط کافیه یقین داشته باشی توی همه ی این اوضاع و احوال کنارته؛همین
اون موقع ست که غم و غصه باید بار و بندیل شو جمع کنه و بره

دقیقا کاملا حرفتــون رو میدونم آقا امیــد
ممنــونم ؛ حالام لحظه ای بیم ندارم که خــدا رو دارم ولی گاهی اوقات شیطون توی دلـم رخنه میکنه و باعث میشه حال خوبـم رو از دست بدم !
نماز و روزتونـــم قبول ممنونم ازتون بابت این نظر خوبتون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد