فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

چقدر خوب که من سالمم:))

اینکه الان بعد سه جلسه کلاس رفتن مغز من بلده خودشو حلاجی کنه و مطالب رو سرجای خودش بذاره خودش کلییییی شکر داره من میتونم تمرکز کنم !! ولی یه چیزی امروز بلندم کرد و بهم گفت پاشو داره دیر میشه باید بجنبی و به خودت بیای و من به خودم امدم استرس ندارم اصلا و ابدا :))) 

شاید بقیه زودتر تموم کنند ولی من در عوض بهینه و سالم میخونم !! بقول خانم ابسته دبیر تاریخ سخت ترین کار ممکن درس خوندنه کسی که درس بخونه قطعا بی جواب نمیمونه کارش حتی اندکش :))

انشاالله همه کنکوریا و ویروسیهای کنکور موفق باشند ! من برم درس بخونم که وقتم بیهوده نره 7 باید برم مرکز برا کلاسم :)))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد