فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

قاف کوچک !

وقتی دیشب زنگ زده بود باهام حرف بزنه من گوشی رو برنداشتم بعد تر زنگش زدم البته قبلش پیام دادم: سلام ببخشید شما؟  دلم اروم نشد زنگ زدم پرسیدم ببخشید شما گفت خانم فلانی هستی گفتم بله بفرماید گفت من مستر قاف هستم وقتی داشت حرف میزد شارژ من رفت !!!خودش زنگم زد گفت  من امروز میخوام ببینمت ولی برا من قابل تعجبه که تو 1:36به من پیام دادی پس کی میخوابی!!!! موندم چی بگم موندم بگم زندگیم رو دریاچه بی انتهاست و من راه رو گم کردم باز شکر خودش مثل مستر قاف بزرگ نیست واگرنه من دهنم سرویس بود هرچند اخلاقاشون کپی برابر اصل هم هستن ! !

کاش من جای چراغ جادو بودم ! البته که نیستم ...

توی رفتارای این دو یه چیزی رو یاد گرفتم که زیاد باهاشون حرف نزنم ولی خیلی طفره نرم وگرنه !!! منم و موجی از امواج سوالاتشون ♡_♡

باید امروز نهایت تلاشم رو بکنم !!چرا اینقده بی حالم من !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد