فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

کنکور جان هم نزدیک است !

همیشه وقتی بچه بودم از کلمه کنکور خوشحال میشدم که حتی یه سری ی پیامی از من رفت برا معلمم و کلی توش چیزایی نوشته شد که یکی که دلش میخواد قبل از اینکه مراحل تحصیلی رو به مرور بره  قبل از وقت معین تموم کنه و توی اون پیام گفته شد که دلم میخواد پزشک شم و تا پرفسورا ادامه بدم ...ولی انگار من بعد از اون پیام خیلییییییی سست شدم ! اما امروز از این کلمه ابهام دارم میترسم حس میکنم داره خیلییییی زود دیر میشه حس میکنم از یه ممکلت عقبم فک میکنم خیلیییی همه چیز سخته  اما چرا ! کلی از این سوالات و چرا ها توی ذهنم در روز مرور میشه ولی نمیدونم کدومش چقدر صدق داره آخه ...

یادم میاد یه روزی وقتی میخواستم انتخاب رشته کنم خاله بهامین خیلی کمکم کرد اینقدر که حرف دل و مغزم یکی شد اینقدر که الان میگم پشیمون نیستم ولی تنها اشتباه من توی این دوسال این بود که تا یه جایی با بقیه بودم از یه جایی به بعد عقب میوفتادم و واقعا توانایی هیچ کاری رو نداشتم من تا اون زمان ! اما امروز میخوام بگم بلند میشم و محکمتر از دیروز و پریروز شروع میکنم به همه ثابت میکنم که منم یه روزی یه جایی زمین خوردم یه جای تو نقطه اوج ولیییییی کسی دستامو نگرفت و بلندم نکرد ! از الان خودم بلند میشم ...

چندی سال پیش( دوسال پیش) خاله بهامین کمکم کرد برا انتخاب رشته آیا امروز هم کسانی هستند که منو برای کنکورم کمک کنند ! واقعا ممنون میشم  یاری ام کنید ...

# خاله _ بهامین _ جان !

میدونم که خودتم آزمون داری بخاطر همین نیومدم حتی مطرحش کنم واسه کمک بهم ...انشاالله که موفق باشی عزیییییزم ^_^



نظرات 7 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 11:27 http://delneveshtehay.blogsky.com

عزیزم به این چیزاش فکرنکن چون تو 1.وقت داری خوب بخونی که بعد با یه مرور همه چی حله. 2.بعد از خوب خوندن هم تایم های مرور و چ جوری مرور کردن خیلی مهمه که این با مشاورته که بهت برنامه میده.
به یکی دونفر بسنده نکن از همه بپرس.بعد با خوده مشاور هم حرف بزنی میفهمی چ جوریه.مثلا ازش بپرس چ جوری برام برنامه ریزی میکنین که برسم هم خوب بخونم هم خوب مرور کنم؟؟!
عزیزمییییی تو بیشتر...به خدا توکل کن...انشاءالله که بیام ببینم نوشتی به هدفت رسیدییی

انشاالله همینجوره گلی جان والا من پرسیدم گفتند این موسسه که مشاوره گرفتم ازشون خیلیییییی معروف هستند و کار بلد یکی از دوستام که پیششون بود گفت من اینقدر خوب خوندم الان سه الا چهار ماه تموم کرده هفته ایندم داره کنکور میده کنارش کارم میکنه !!! واقعا عجیب بود برام اگه منم اینجوری پیش برم عالیه بخدا !
انشاالله گلیییییی برام دعا کن خیلییییی!
قربونت گلی جان ..فقط توکل به خودش!!
انشاالله عزییییییزم !

گلی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 01:43 http://delneveshtehay.blogsky.com

الان دوباره کامنتمو خوندم یادم رفته بود برات بنویسم که نترس کلییی وقت داری و اصلا نگران نباش ولی نه این که بیخیال باشی. کامنت دلژین جان هم خوندم و کاملا درسته. من خودم از جانب مشاور یکم ضربه خوردم و بهت توصیه میکنم در انتخاب مشاور خیلی دقت کن، واقعا تاثیر داره!

گلی یهو میبینی فروردینه و فقط سه ماه مونده تا تیر از استرس شدید همچی تو مغزتم ریکاوری شده یعنی در حد مرگ از این فاجعه میترسم ...ولیییییی تلاش میکنم تا لحظه آخر !
آره حرف دلژین درست بود و واقعا حقیقت میگفت ..والا منم دیروز یعنی شنبه اقدام کردم ولی از قبل پرس و جو کردم گفتند خوبه و هرکسی رو که متناسب با رشته اش مشاوره میدن و مشاور هم رشته خودمون هستش ! خدا که عالییییییی باشه یه تکونی به من بده !!
گلیییی میدونستیییی خیلیییییی گلیییییی!!

بهامین جمعه 1 تیر 1397 ساعت 09:06 http://notbookman.blogsky.com

سلام خانم دکتر آینده
استرس را فراموش کن و برنامه ریزی کن واسه خوندن ،نه اونقدرر برنامه فشرده که زود خسته بشی نه اوتقدر سبک که نشه اسم برنامه بهش داد.
توموفق میشی اما همه چی بستگی به خودت داره
به تلاش
تلاش
تلاش
تلاش
من هرکاری بتونم واست انجام میدم عزیزم.
درسته آزمونم نزدیکه اما تایم برای تو دارم گلم...سوالی بود ازم بپرس

سلام خانم وکیل عشق جان جانان
والله حالا دنبال مشاورم خاله جان ! که یه برنامه توپ بهم بده...
معلوممممه که من موفق میشم
تلاش تلاش تلاش تلاش تلاش
موفقیت موفقیت موفقیت موفقیت موفقیت
ای قربون قلبت عزییییییییزم ♡
چشم عزیزم! عزیزدلی ♡♡

دلژین پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 15:08

خب سلام...
اره من کلا تابستون ها اهل خوندن نبودم اما برای کنکور شروع کردم اخرین سال رو تابستونش رو خوندن...
اولا از الان استرس و سردرگمی معنا نداره
شما به دو چیز احتیاج داری
۱ مشاوره
۲ ازمون
مشاوره که بهت برنامه بده و شروع کنی به خوندن و ازمون ها که شروع کنی به ازمون دادن و پیش رفتن...
تنها و تنها وظیفه ای هم که داری درس خوندن و عمل کردن به برنامه ات هست !
و من و مشاور و شاه قلی خان کمکی از دستمون بر نمیاد !
خودتی و خودت که باید بخونی :)

سلام دلژینکم :/
والا منم یه چیزی شبیه خودتم :/
همش حس میکنم دارم وقت کم میارم :(حس میکنم داره روزا تند تند میره بدون هیچ وقفه ای و صبری بخاطر همین که استرس گرفتم ...
مشاوره و ازمون رو که حتما باید بگیرم
دقیقا الان قانع شدم اعلام کنم بگم اقا من کمک نخواستم مریمی گفته شاه قلی خانم نمیتونه کمکت کنه

گلی چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 16:02 http://delneveshtehay.blogsky.com

یادمه منم دقیقا همین حسو داشتم.کنکور خیلی دور میدیدم.برای خودم برنامه ها داشتم ولی یکدفعه به خودم اومدم دیدم من کجام سطح توقعم کجا؟؟یکدفعه دیدم سال دیگه کنکور دارم نه مدیریت زمانم خوب شده نه هنوز میدونم روش خوندن هر درسی چ جوریه ووو.... ولی الحمدلله به خوبی و خیلی زود گذشت.
اگه کمکی از دستم بربیاد حتما عزیزم

اره دقیقا گلی جان همینجوره بخدا !! به خودم امدم میبینم همین سال دیگه کنکور دارم کلی کتاب نخونده کلی زمان که داره ازم فرار میکنه واقعا وقتی بهش فکر میکنم استرس میگیرم شدید ...گلی جان هرچی میدونی بهم بگو

دلژین چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 11:39

سلام عزیز دلم
شرمنده
شب میام برات کامنت میذارم حتما سوالت رو جواب میدم

سلاممم دلژینکم خوبی عشق جان !!
دشمنت شرمنده عزیزم ...
منتظرتم عزیزم

شباهنگ چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 09:28

سلام :)
خواهر شوهر مطهره رو میگی دیگه؟
گاهی احوالشو از مطهره می‌پرسم
یه آدرس جدیدی قبلا بهم داد که یه هفته بعد اون وبلاگم حذف کرد و رفت. بی‌خبرم ازش :(

سلام عزیزم ^_^
اره ..
یعنی الان کلا نیستش !!
واقعا سخت بهش نیاز داشتم !!
کاش یه پل ارتباطی جا میذاشت!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد