فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

اهــداف دست نیافتنـــی !!

انگــــار دارم ب بعضی اهداف کوچــک و بزرگم میرسم من !!با کمک خــودم عملی میشند و حمایت عــزیزان ...

وقــتی بصورت عملی در دستانم صفت گرفتمشان میام ب حضور سبزتــان اعلام میکنم !! 

میگــــما اصلا در خانه من کسی هست یا ن؟؟ 

اگه نمیخونیدم بگید من راحتتر حرف بزنم بگم چمـــه :دی

مثلا بگم کـــه دلم برا کیا تنگ شده برا کیا لک زده ...

خدایا دستانم را بگیر تا بلندتـــر صدات کنم !!خدایایــــم عاشقتم ^_^

+کـــتاب من پیش از تو رو شروع کـــردم و اندک جایی رسیدم ..اگ نخوندید حتما بخوندیش اگ کتابخون هـــستید !! من در انتظار انــم ک فیلمش هم ببینم :دی

مامان نگران درسمه داداش نگران درسمـــه و اما خودم نگرانتــــر :/ قول میدهم از فردا جدی تر ادامــه بدهم:))

من از ۲۰فروردیــــن غیبتم را اعلام میـــکنم !!! خــــیلی دوستون دارم خواننده هایی ک منو نمیخونید !!

نظرات 1 + ارسال نظر
دلژین سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 16:21

سلام عزیزم
عکس مانتو سرمه ای رو برات میگیرم میفرستم
پانچو هست البته جلو باز و بلند و اون یه تکه وسطش رنگ نخودیه

سلام دلژینکــــم(:
مرسی عزیزم عالیــــــه من عاشق خودت بودم مانتوتم امد روش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد