فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دروغـــگو باش منم مثل خودت میشم !

مثــل همیشه حال بهم زن هستــم!!

چون درس درستی نخـوندم حالم از آدمــا و دروغای بی شاخ دمشــون بهم میخوره متنفرم , متنفرمـــم !!! اهـای خانمی ک سر از تــا پا به من دروغ گفتــی منم مث خودت میشــما !! ب همین سادگــــی ... قشنــگ میخوام با سال ۹۷ عــزیز تغییر کنم رنگ کـــامل  عوض میــکنم میشم مثل آدما خودشون !!! تا حالام همـــین بودم ! ولـــــی از حالا بیشتر میشم حتـــی سادگی هم میذارم کــــنار حتی واسه اون خانمای محتـــرمی ک بیش از پیش ب من دروغ میگنـــد !! مامانـــــــــــم تنها خانمــیه ک دروغ و راستـــش برام دنیا می ارزه و در قبال همه دروغـــی ام ک باشه راست بهش میگــم !! مــامانم عشق ابــدیمه !! ازش نمـــیگذرم تحت هیچ شرایـــطی !!

*کـــاش‌ بتونم ! ب حرفــام پایبند باشــم :دی

خدایـــا منو از شر این استرسا رهــــــا کن!!


نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 16:10 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
خوبی؟؟
خانم دکتر
من منتظر شنیدن این عنوام که دکتر شدی
پس بجنگ واسه هدف

ســلام عزیزم من خداروشکر تو خوبی ؟
انشاالله ببینم قسمت چـــه باشد !!
دلم میخواد ک بجنگـــــم ولی جنگیدنش خیلی وقت میخواد باید تکلیفـــم رو مشخص کنم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد