فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

"آدمـا رنگ عوض میکـنند"

نمــیدونم چـه بگویم و از کـ... بگویم !!

دلم ناآرومــه ولی اعتراف میکنم کـ...کامنت خاله بهامین منــو ب وجد آورد هرچند خیلـیا اینو بهم قبلانـم گفتند ولی با دیدن این کامنت ب وجد آمدم و خودمو جمع و جور کردم و مستلزم ایـن دونستم نماز اول وقت بخونـم قرآن بخونم و کلی پای نمازم یادی از بابام کنم و از خدا خجالت بکشم بخاطر بد بودنم!!کلــی گریهـ... کنم

از وقتی بابا رفته خیلـی آشوبم حتی ی دقیقه هم احساس خوشی رو از ته دل نچشیدم و در عوض حرفای ناگوار از همه شنیدم حتی مامانی ک جنس من بود و میدونست من توی سن بدی بابتمو از دست دادم  و واقعا بهش نیاز دارم هیچ کس نمیدونه دل من چقدر آشوبه !! هر کدوم ی جوری ریختند تو دلم هر کسی ی جوری دلم نمیخواد بـگم چیا بهم گفتند ولی حرفاشون منو اینقدر سر افکنده و افسرده کــرده ولی بازم میخندم ک بگم من جلوی همـچی وایسادم !!میدونم واقعیت تــلخه ولی بازم کلنجارم با خـودم کــ... چرا! بــابا جونم خودت هوامـــو داشته باش تورو خدا میدونم کـ.. میبینیم میدونم ک حرفای دلم رو حتی میشنــوی !! خودت کمکــم کن ...

من حتی از کامانم ناراحتم ولــی با خودم کنار آمدم و سعی میکنم نگم ک دلم پــر از آدما هرکدوم ب هر طریقــی :((

خـدایا کی قرار طمع واقعـی خوشی رو بچشـم !!

منــو سرنمازاتون دعا کـنید *_*ممنـونم!!


نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 17:16

من مدت هاست که وبلاگ نمی نویسم.
ممنون عزیزم.
می فهمم.

چرا گلـم
خواهش عزیــزم !!

آیدا یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 19:00

سلام پرستش. منو یادته؟ کامنتتو توی وبلاگ ندا دیدم، اومدم توی وبلاگت، با خوندن پستات خیلی ناراحت شدم. خدا پدرت رو رحمت کنه و به شما صبر بده. تک تک کلماتت رو می فهمم. داغ عزیز خیلی سخته.

ســلام آیدا گلی یادمه ولی آدرست رو گم کــردم !!
عـزیزم برگ از سرنوشت بد ورق خــورد !!
خدا رفتگــانت رو بیامرزه عزیزم ♥
اهــوم اونقدر سخته ک هنوز منتظرم پدرم برگــرده !!ولــی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد