فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

ی زندگی زپرتی

چرا وقتی یکـــی از عزیزات از پیـــشت میـــره انگاری با رفتنش الزایمر میگیری  ن چون اون عزیز پدرت باشه بیشتر ادم دیونه میشهــ همه اش تا چیزی میشـــه میگی برم ب پدر بگم در صورتی ک دیگهـــ نیست ک بگه من همه اش ی دختر دارم‌ چجوری جرات کردی ب دختر من حرف بزنـــی ها ؟؟ پدر جان جانان جانم خوشبحالت ک نیستی خیلی چیزا رو ببینی و داغون ترشی خدا دوستت داشت  ک همه خوشیارو برا تو گذاشت حتی بعد از تو همهـــ خوشیارو برد...

+ من خوزستانی نیستم ...ولی دارم از گردو خاک خفهـــ میشم 

+چقد بدهـــ حالت داغون باشهـــ...

خدایا امتحان نخوندهـــ فردا رو بخیر کن تورو ب بزرگیتــــ...

نظرات 10 + ارسال نظر
ستاره شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 21:45 http://setareha65.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه. خدا درد رو میده و صبرش رو هم میده، امیدوارم آرامشی بده که بتونی تحمل کنی این دوری رو...

خدارفتگانت رو بیامـــرزه عزیزم ..
انشــــاالله تا الا خداروشاکرم ولی واســـم سختـــه

beny20 شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 20:04 http://beny20.blogsky.com

خدا پدرتون رو بیامرزه خیلی پست زیبایی بود
.
.
این گرد و خاک هم واقعا ناجوره ،
حالا گفتن که از فردا هوای بهتری خواهیم داشت ..

ممنون خدا رفتگانت رو بیامرزه
اهــــوم ..از فردا وارد شهـــر ما میشــه

بهامین شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 14:35 http://notbookman.blogsky.com/

پرستش جان
خوبی عزیزم؟؟

جانـــم
خـــوب که ن هیچ چیز رو ب راه نیســـت

[ بدون نام ] جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 21:26

سلام عزیزم ببخشید یه مدت نبودم!
حق داری واقعا باورش سخته و تلخ:(
پدرت ناراحت میشه وقتی اینقدر خودتو عذاب بدی:( اون تورو میبینه و کنارته..باورش کن!

مبینایی؟؟
خدا ببخشه عزیزم
سخت تر از سخته عزیزم کسی‌ ک دنیا بدونش برامون نیمی از جهنم است
بابام میدونه خبر داره من چقدد درب و داغونممممـــــ
باورش کردم ولی از خودم راضی نیستم

مائده جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 14:07 http://delneveshtee.blogfa.com

از وقتی توی دفترم مینویسم کمتر حس نوشتن توی وب رو دارم امسالمم که درگیر درس و این چیزام ... آره عزیزم امسال کنکور دارم برام دعا کن بعد کنکور و سر فرصت دوباره وبو میسازمش
امیدوارم از این جا به بعدش فقط و فقط روزای خوب و پر از آرامش نصیبت بشه :) و مطمئنم الان بابات بیشتر از هرچیزی شادی و خنده شماها خوشحالش میکنه :)
فعلا خدافظ تا بعد کنکور بازم هروقت بتونم میام پیشت! تو هم منو فراموش نکنیا

آفرین کار خوبی میکنی بشین درس بخون دختر خوب وقت برای بودن زر دنیای مجازی زیادهـــ...انشاالله موفق باشی عزیزم
انشاالله همینجوره ک تو بگی عزیزم بازم هرچ از خدا امد خوش امد اره مادر من خیلی فهمیده و با اصوله توی مراسم ختم بابام هم کنارم میخندید تا من بخندم برو ب سلامت عزیزدلم (: من هر وقت هم بیای هیچ وقت با معرفتای قدیم رو فراموش نمیکنم عزیزممم موفق باشی گلم (:

مائده پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 22:11 http://delneveshtee.blogfa.com

سلام عزیزدلم
نمیدونم منو یادت میاد یا ن ؟ بعد کللللی مدت یه سری به وبم زدم و خیلی اتفاقی اومدم وبلاگتو ببینم و واقعا از خوندن پست هات ناراحت شدم :( نمیتونم بگم درکت میکنم اما واقعا میفهمم چقدر سخته و مطمئنم خدا یه قدرتی توی تو دیده که یه همچین روزایی رو برات ساخته ...خدا پدرتو بیامرزه و امیدوارم تا همیشه سایه مادر نازنیت که الان بیشتر از هرکسی به تو احتیاج داره بالا سرت باشه!

سلام مائده جون اره مگ میشه دوستان قدیمی رو نشناخت ...چرا نیستی دیگه امسال بسلامتی فک کنم کنکور داری عزیزم انشالله موفق باشی عزیزم ..ممنون بابت ت تسلیت گلم انشاالله هی‌چ وقت غم این دوتا فرشته رو نبینی عزیزم ...مائده واقعا سخته مخصوصا وقتی دیگ مردی تو خونتون نیس اخه چ قدرتی در من دیده ک من ندیدم در خودم واقعا چ قدرتی ..ممنونم عزیزم تو هم انشاالله سایه‌پدرت و مادرت از سرتون کم نشه عزیزم..الهــــــــی آمین

فاطمه پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 00:55 http://heartwritings.blogsky.com/

سلام عزیزم
ممنون که سر زدی به من
منم درکت می کنم تو این مورد هم دردیم
هیچ چیزی سخت تر از این نیست که کوه استقامتت رو از دست بدی و چه تکیه گاهی محکم تر از پدر
خدا رحمتش کنه
امیدوارم تو زندگی بهترین ها برات رقم بخوره که غم نبودنش رو کمرنگ کنه

سلام عزیزم
خواهش گلم
اره توی درد سختی همدردیم بی پدری
خدارحمت کنه رفتگانت رو عزیزم
انشاالله

بهامین دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 12:52 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
محکم باش
میدونم سخته اما تو محکم باش
موفق بشو و همه را خوشحال کن

سلام عزیزم
محکم بودن ب این آسونیام نیس وقتی همه دنبال اینن ک تو خورد شی دیگه زندگی معنی نداره .ـ.
اونی ک باعث استواری من بود رفت
اونی ک با موفقیت من خوشحال میشد رفت

لیلی یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 17:29 http://ltahlil.blogsky.com

سلام
بالاخره زندگی همینه
یه چیزایی به دست میاری یه چیزایی هم از دست میدی
ولی سعی کن برای انسانیت چیزی زیبنده پیدا کنی که ماندگار باشه
والا به هر چیزی دل ببندی غیر خودت ممکن یه روز ازت گرفته بشه

سلام
زندگی خیلییییی بیخودهـــ.ـ.از دست دادان ی پدر ک مثل کوه پشتته سختهـــ درکش سخته و امیدوارم هیچ وقت از دستش ندی ک ب درجه درکش برسی

اجاره خودرو یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 17:25 https://ejarehkhodro.com/

مرسی خیلی زیبا بود

آخهـــ این زندگی زپرتی کجاش زیبا بود
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد