فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دلیلی برای بودن

وقتی یکی میاد ک حالت خوب میشه با بودنش انگار دنیا رو بت میدن یکی ک درکت میکنه پایه خول چلیات پایه حال بدیات  پایه خندیدنات پایه گریه هاته وقتی بهت میگه از مرگ میترسم ترس وجودت میگیره و با خودت میگی وای نکنه از دستش بدم وقتی با اطمینان بهش میگی ن اینو نگو جیگر منی تو انشاالله ک خدا هیچ وقت تورو از من نگیره اونم بگه ایشااللهـــ...

خدایا حسی جز پوچی ندارم ...چرا آخه خیلی آدما تو دلت زخم میذارن ک هیچ وقت اون زخم یادت نمیره و بارها با خودت میگی هیچ وقت یادم نمیره فلانی اینکار رو کرد 

واقعا پی بردم ک چوب خدا بی صداس من کاری رو کردم ک خودم سوختم ولی اون کاری رو کرد ک من باز سوختم هرچند همه جا بازنده منم چون اشتباه از منهـــ

+قابل توجهـــ اونایی ک ی وقت واسشون سوال شه نکنه عاشق شدم یا کسی امده تو زندگیم خیر من ن کسی در زندگیمه ن در زندگی کسی هستم ...اونی ک حال منو خوب میکنه ی زن خوب از فامیلهــــ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین شنبه 30 دی 1396 ساعت 12:15

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟
حال دلت خوبه؟؟

سلام عزیزم
خداروشکر
دلم خیلی برای بابام تنگ شده

لیلا چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 00:22 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

عشق همینجوریه وقتی دونفر عاشق به هم می رسند باید مطمئن باشیم دل یکی دیگه رو شکوندن به یکی دیگه بی محلی کرد با یکی سرد شدن تا بهم برسند . وقتی از بالا به قضیه نگاه میکنم بیشتر یه هوس کودکانه هست تا عشق. چون بعد یه مدت دوعاشق خودشون هم با هم سرد میشن. این اون عشقی نیست که خدا از آن حرف زده.

آره دقیقا همه اش همینهــ...
من شخصا ب عشق ایمان چندانی ندارم چون هیچ وقت نتونستم وجود خودمو واسه کسی تفسیر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد