فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

بابا کجایی؟؟

سلام ...

بابا خواهش میکنم تو خواب من بیا تا شبا اروم بخوابم ...

خدایا من دلم برا بابام تنگ شده خیلی ...

نظرات 2 + ارسال نظر
. دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 17:58

خدا بیامرزدشون. غم بزرگیه.

ممنون ...غم نیس برا من این دنیا جهنمی بیش نیس

یه دختر شیطون چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 17:44 http://girly17.mihanblog.com

خیلی سخته و الان میدونم که هیچ حرفی هیچ کاری نمیتونه دلتو آروم کنه اما پرستش جونم درسته که الان پدرت پیشت نیست اما اون تو قلبته..تو ذهنته.. گریه کن تا خالی شی! دلتنگش که شدی باهاش حرف بزن مطمئن باش اون به تو گوش میده!
زمان نمیتونه زخمارو از بین ببره اما حداقل دردشو آروم میکنه!

پدرمن شهید بود چون جانباز بود پدر من زنده اس ولی چیزی ک داغ منو بیشتر تازه میکنه اینه ک پدرم شب تولدم رفت شب عروسی داداشم رفت ...پدرم خیلی ازم ناراحت هست مطمئنم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد