فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

مثبت اندیشی +چرندیات

گاهی خیلی چیزا دلم میخواد ، اینقدر از خود بیخود میشم که میگم بابا بیخیال همچی مهم الانه که همچی داره به سختی و آسونیش داره میگذره به آسونی یا سختیشم خدا خودش منو همراهی میکنه‍...ولی گاهی توی سخت ترین نقطه جهان  یه نگاه به اطرافم  میندازم میبینم توی یه نقطه سخت خیلیییی سخت تنهام ...فکرم اینجا نیست  فکرمو زندگیمو بردن با خودشون  یکی اونو برد با خودش به گورستان ، یکی به اون نقطه‍...ایران ، یکی هم این گوشه کنار خودم ...فکرمو دزدیدن که شد حاصلش یه دختر بی دمق و درسنخون ...یه دختر حال بهم زن قشنگه‍...که من خودم از خودم حالم بهم میخوره‍... نوشتن این کلمات و بستنشون بهم که بشند یه جمله‍... درمورد خودم قشنگ نیست ، ولی چه میشه‍...کرد با این روزگار بی رحم که رحمش به جون و پیر نمیرسه‍...

کاش من یکی توی زندگیم بود شبیه اشوان و سوگند ، یاهم یکی شبیه اشکان و شادی ...یاهم سعید و هلیا ...

میخوام دلم رو بزنم به دریا شبی نیم ساعت تنهایی راه برم ...باشگاه برم اونم منظم حتی شده‍...تنهایی ولی میرم ،کسی واسه من چیزیو نمیسازه‍...این خوده منم که خالق روزای خوبم ، امیدوارم دیگه اشتباهات گذشته‍....ام تکرار نشه‍... و اون کارای بچگانه‍...به حساب بچگیم گذاشته‍....بشند 

±از همین امروز شروع میکنم ...همین حالا ...

±نخواستم اینجا و پستاش رمزی باشند چون مثل یه دره بسته به روزی مهمونای یه خونه‍...میمونه‍..هرچند این خونه پزیرایی خوبی از شما نمیکنه‍...ولی بازم قابل تحمل تر ز یه در بسته‍..اس

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دختر شیطون دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 14:16 http://girly17.mihanblog.com

سال نوت مبااارک پرستش جونمم[قلب][نیشخند]

مرسی گلم

یه دختر شیطون سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 15:17 http://girly17.mihanblog.com

چهارشنبه سوریت مباااارک پرستش

ممنون خانمی

مهدیه پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 22:07

اجی چطوریییی خیلییییی خوش حالم که امیدت رو از دست ندادی قوی باشه خانم دکتر اینده بهترینها رو برا ارزو میکنم عزیز دلم....

عزیزمیییییی ، مهدیه خیلیییییی دوستت دارم

nafis پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 15:49 http://eternal-own.blogfa.com

ما نباید منتظر بقیه بمونیم که واسمون حس خوب

تولید کنن ما خوده خودمون منبع حس خوبیم

فقط باید به کارش بندازیم خودمون!

به منم سر بزن

بله(:
اهوم ما انسانها همیشه همه حسای خوب رو میخوایم از افرلد مهم زندگیمون بگیریم(:
چشم

یه دختر شیطون پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 11:49 http://girly17.mihanblog.com

به قول خودت این تویی که خالق روزای خوبی!
نزار بهترین دوران زندگیت با خاطرات بد پر شه

بعله‍....
گاهی گذاشتن یا نذاشتنش از دست خودمم خارجه‍...
ولی بازم با کمال ناباوری به شکستی که خوردم ، پا میشم قوی میرم جلو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد