فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

برف!!!

ای خدایا شکرت...

نمردیم و توی جنوب برفم آمد ، ولی دریغ از اینکه‍...من خواب بودم وقتی هم بیدار شدم هیچی نبود(: 

بعد از پنجاه سال شهر من برف آمد دقیقا سالی که مامان و بابام بدنیا آمدن ، دقیقا بعد از پنجاه سال حالا دختر خالم با خودش برامون برف آورد ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 09:35

اینجام برف زد ولی من بیدار بودم..

خوشبحالت(:
من آرزو بدل ماندم(:

mohamadreza جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 14:24

سلام حوبین؟
من از خواننده های وبلاگ امیر آقا هستم(ما سه نفر)
این آخر هفته نیومد نگران شدم گفتم بپرسم خبر ندارین نمیتونه به وبلاگش دسترسی پیدا کنه یا چی؟
ممنون میشم یه خبر ازش بهم بدین :)

سلام ، ممنونم
والا خوده امیر خیلی وقته به وبلاگ منم نیومده نمیدونم ، خداکنه که هیچ افاقی نیوفتاده باشه براش ، انشاالله میاد

:) پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 20:49 http://my-netbook.blogsky.com

سلام خانوم خوبی؟
انشاءالله شهر شما هم سفید پوش میشه :)

سلام گلم(:
مرسی ، انشاالله

یه دختر شیطون دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 15:07 http://girly17.mihanblog.com

باورم نمیشه یعنی پنجاه سال توی شهرتون برف نیومده؟؟؟O_o
پس چه نعمت بزرگی بوده این برف(البته حیف که ندیدی!ایشالله هرچه زودتر بیشتر بباره و تو هم ببینی^_^)

اهوم پنجاه سال برف نیومده(:
ایشاالله مبینا گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد