فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

باورنکردنیها

چی بگم که دیگه من تنها عزادار نیستم ، یه ملت عزادارن  ، خدا فقط میخواستی بهم بگی بازم ایمان بیارم ، من با هچ کدوم از کارات ایمانمو از دست ندادم ولی نتونستم هیچ وقت چیزیو از ته دل باور کنم ، حتی فرو ریختن ساختمان پلاسکو ، حتییییی آتش نشانهایی که مفقود اثرن خیلی چیزا رو هنوز نتونستم باور کنم، هیچ وقت  اونی نبودم که خودم ازش راضی باشم:|

من این وقت شب و تنهایی توی اتاق تاریک ...بعد از مرگ خالم دیگه شبا خوابیدن برام کابوسه‍...مگر اینکه ناگهانی خوابم ببره خودمم ندونم

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 02:01 http://notbookman.blogsky.com

خوبی پرستش عزیزم؟

متاسفانه نه خاله جان

مهدیه شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 20:07

دلم پیش کودکی ست که منتظر است پدر آتش نشان قهرمانش بعد از شیفت بیایدو بغلش کند
آتشنشان شهید

آوار شـد پلاسکو با آتـشِ درونش
آتشنشانِ ما کو با چشم پر فروغش؟
یا رب نظر بفرما، رحمی بکن تو امروز
همچو خلیل نگه دار از آتش و مصونش
امیرپیام نجفی زاده

خـواستــی آباد کنـی،پلاسکـو ویـرانه را
خـود گـرفتارش شـدی آوارکـردی خانه را

یک شهر پریشان شد از این غصه که بی تو !...
هنگام اذان سوخت ، فروریخت
پلاسکو...

بال پروانه های در آتش
کوچ اجباری پرستو ها
وقت تلفیق زندگی با مرگ
ضربه خوردن در عمق پستو ها
رئوف دلفی

از آتشِ افتاده به جانِ تهران
بی شک شده داغدار کلّ ایران
می سوزد و دل را همه می سوزاند
یا رب مددی کن که ببارد باران...
حسین احسانی فر

هر آتش نشان
ابراهیم است در آتش
این نار گلستان نشد...
آوار شده !!!!
...عزیزووم زیاد فکر نکن میخواهی بخوابی این جوری خاله ات هم ناراحت میشه صلوات بفرست براش قران بخون زیارت عاشورا بخون براش اجی خاله ات به اینا احتیاج دار دل داری به بچه هاش بده.....حالا اگه دیدمت اجی یه خوابی که شب دوم مادر بزرگم اومد بود تو خواب دختر داییی دیدمت برات تعریف میکنم...

مهدیه اصلا بکل حال مناسبی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد