فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

بدترین روزا

خدایا خسته‍...ام از حرفا و چرندیات  کناریم خسته ام ، بدترین سردرد دنیا توی مراسم خالم گرفتتم و هنوز خوب نشدم و روز به روز عود میکنه‍...

من میجنگم ، میجنگم تا موقعی که خبر تشیع و تدفینم رو به‍...مردم میدهند

خالم فردا هفتمین روزشم میدن ولییییییی من باور نمیکنم نیست دیگه‍....خدا داغ بدی رو به دلمون گذاشتی 

خدایا خودت کمکم کن ، بدجور داغونم بدجور بدجور

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیه شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 19:54

اجی سلام چطوری خوبی سرت چطوره بهتره شدی جونم ...فشار نیار رو خودت فدات شم...صبر داشته باشع

سرم بهتر بود با پیش آمدن قضایای دیگه انگاری دوباره شروع شده

اممم...پرستش میگم...بهتری؟
میدونم سوال چرتیه:|
ولی نگرانتم خب...:(

مرسی عزیزدلم ،از اینکه بفکرمی (:
چی بگم تا جمعه شب فشارم ۱۴بود و همه میگفتن مناسب نیست بخاطر همین حال خوب نیست نمیدونم دیگه عزیزم
ممنونم عزیزممم

آرمان پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 23:22 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

توکل علی الله

بله توکلت علی الله

یه دختر شیطون(مبینا) چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 22:49 http://girly17.mihanblog.com

مطمئنا خالت هیچ وقت دوست نداشت تورو اینطوری ببینه پرستش...
یکم اهمیت بده به خودت و برای سردردت برو دکتر:(
خدا کنارته همیشه دستتو میگیره و نمیاره کم بیاری...

مبینا خالم مطمئناً الانم خیلی بخاطر این چیزا ناراحت هست ...
نمیشه مبینا جان نمیدونی من چه میکشم:|
قربونش بشم که تمام وجودش رو لحظه به لحظه حس میکنم

آرمان دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 21:25 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

آخی تپلی:)
ژلوفن بخور سردردت خوب میشه حاجی :)
باور کن با اه و ناله کردن و گلایه از خدا هیچی درست نمیشه
نمیدونم چرا ما ها فکر میکنیم اگه گلایه کنیم از خدا درست میشه
به نظر من صبر کردنو خدا خیلی بیشتر دوست داره تا گلایه کردن
منم خییییییییلییییییی جاها کم اوردم خیلی زندگیم سخت شده خیلی اتفاقات دشوار و سختی داره برام میوفته ولی سعی میکنم صبر کنم
صبر کردن تمرین میخواد واقعا تو 2 روز درست بشو نیست
زیارت عاشورا محشره برای اروم شدن بخون تا خود حضرت زهرا ارومت کنه انشالله

چی بگم ، خدا بزرگ است و من بنده ناچار و رو پا بند نیستم
گلایه‍...ها با کم و زیادش آخرش تموم بشو هست (:
زیارت عاشورا رو میخونم
انشاالله شمام مشکلاتتون حل بشه

بهامین دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 01:37 http://notbookman.blogsky.com

از خدا میخوام بهت صبر بده عزیزم

ممنونم خاله جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد