فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من ، شیمی ، شب امتحان، ناراحتی+...

سلام 

امیدوارم روزی که گذشت واسه همه خوب بوده باشه (: 

من اینوقت شب با کلی برگه و کتاب شیمی قرار است شبم را صبح کنم ...خیلیییی دلم گرفته خیلییییی تورو خدا هرکی میخونه بیمارمونو دعا کنید خیلی حالش بده ضریب هوشی ۲میره۳میشه و همینجوری نوسان داره و ما واقعا منتظر معجزه‍...ایم معجزه فقط و فقطم دعاهای مردمی کمک دارشه‍...تورو خدا دعا کنید خالم داره از دست میره مامانم از غصه دره ذره ذره آب میشه ، من اشکای مامانم رو دیدم اینروزا هزار بار ، دعا دریغ نکنید 

ادامه‍...دارد 

تقریبا نصف بیشتر شیمی رو خوندم و تا ۴دوباره شروع میکنم به دوره اگه‍...زنده باشم 

آمدم بگم یه خاطرات دوسال پیش رو دقیقا توی آبان یا آذر دقیق یادم نیست ولی یادم میاد پاییز ۹۳بود که دایی جان که همسر خاله مامانم باشه سکته کرد که هیچ امیدی بهش نبود و همه مردم دست به دعاش شدند چه کارها که نکردند یادم میاد اون موقع وبلاگی توی دنیای بلاگفایا داشتم  که بعد ها داداشم بهش دست پیدا کردو خیلیییی سرزنش شدم چه روزها و شبها گریه کردم تنهای و فقط باید سکوت میکردم و لب باز نمیکردم که از چیزی شکایت کنم و از خدا میخوام این بلا رو سر اینجام نیاره بحق حضرت زهرا ، خلاصه اون میان یه پست گذاشتم و از همه‍...التماس دعا خواستم که دایی جان رو دعا کنند و ازشون خواستم هرکی پستم رو خوند آیت الکرسی زیرشم بخونه‍...واقعا معجزه بود برگشت ولی فلج بو و زبونش رو از دست داد و اون سکته پنجمین سکته اش بود و ما فقط نفس کشیدنش رو میخواستیم و الان خداروشکر نفس میکشه و هممون  از این نفس کشیدن راضیم ، کاش کاش خاله جان هم فقط بتونه نفس بکشه تا دختراش عروس بشن پسراش زن بگیرن ولییییی خدایا بازم منتظر معجزه‍...ام ،پسراش یکی ۱۲و دیگری۷سالشه‍...دختراش یکی۲۰ و دیگری ۱۸سالشه‍...خدایا تورو به خداوندیت قسمت میدم نگاهی به بچه هاش بنداز و شفاش بده‍...امام علی به امام حسینت قسمت میدم شفاش بده تورو خدا ...دوستانم دعا کنید تورو خدا من خودم ۱۰روز روزه نذر کردم براش که سلامت برگرده‍...خدایا به امید تو ❤

±بازم نفری یه آیت الکرسی بخونید 



نظرات 7 + ارسال نظر

سلـامعزیزم حتما دعا میکنیم
ایشالله زودتر خوب شه:(

سلام^_^ ممنونم خیلییی دعا میکنم/:
ان شاالله(:

مهدیه یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 07:21

ممنونم مرسی اجی فدای محبت تو ....

قربونت عزیزم ^_^

مهدیه شنبه 11 دی 1395 ساعت 20:36

اجی هر چی ازمایش عکس گرفت میگن سالم حالت تهوع دار حالا یک ماه همین طور شکمش 15 روز کار نکرده یه هفت بستربود هر چی دکتر متخصص بود بردیمش میگن سالم شیراز هم رفت میگن سالم فردا حالا قرار دوباره ببریمش شیراز یه روز که دستمون رفت خیلی حالش بد بود ...میگن معدش عصبی...اجی براش دعا کن اجی انگار خودم مریضم بخدااا اینقد گیجم اجی غیر دعاکردن هیچ کاری ازم بر نمیاد...

وای خدا رحم کنه‍....بهمون مهدیه ، واقعا ماها باید رسما همیشه منتظر چیزایی باشیم که انتظارش برامون غیر منتظره‍،...اس چییی بگم جز اینه دست دست ببرم بالا و از خدا بخوام بهمون نگاه کنه‍...این‌ مریضی ها رو از بین ببره‍....کفر و کفار از میان بره‍...خدایا به‍...امید تو
ان شاالله بحق فاطمه زهرا حالش خوب بشه‍...
میخوای من مامانبزرگم بپرسم داروی محلی بهت معرفی کنم آجیییی ، حالا میپرسم بهت میگم (:
فقط پناه ببر به خدا مهدیه گلیی(:

[ بدون نام ] شنبه 11 دی 1395 ساعت 07:49

یا ابولفظل عباس دکتر مریض های ما باشه تو که امید هیچ کسی رو نا امید نمی کنی ....اجی تو دعاهای خیرت دختر عموی منم فاطمه رو دعا کن

فاطمه‍...؟؟؟؟فاطمه چشه مهدیه چی شده که تو به من نگفتییییی؟؟؟؟
مهدیه تورو خدا بگو فاطمه چشه‍....؟؟

بهامین شنبه 11 دی 1395 ساعت 03:37 http://notbookman.blogsky.com

ان شالله شفا پیدا می کنن.

ان شاالله ...خاله خیلییی دعاش کن وضعیت مناسبی نداره‍...

بهامین شنبه 11 دی 1395 ساعت 03:35 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم.نگران نباش ان شالله عالی میشه امتحانت

سلام خاله جونمممم(:
ان شاالله همینجوره که شما میگی خاله جونم(:

:) شنبه 11 دی 1395 ساعت 01:00 http://my-netbook.blogsky.com

سلام
انشاءالله به حق محس حضرت فاطمه حال خالت خوب میشه
امتحانت هم خوب میدی همش رو از دم عالی
امیدوارم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی

سلام ممنونم گلم واقعا ممنون(:
خدا کند همینجوری بشه
کاش غرق میشم قطعا دیگه همینجوری شناور میموندم(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد