فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

هذیون های شبانه‍...


± اینکه مجبوری ساکت باشی بیشتر مواقع دربرابر بعضی حرفا خودت رو خیلییییی میگیری ولی وقتی سرت میرسه به بالشتت همینجوری مثل خوره به جونت میوفته‍...

±امتحانام یکی پس از دیگری دارم خراب میکنم:/ ولیییییی بازم امید دارم ته دلم ، یک نور سرشار از روشنایی پیداست موفق میشم مطمئنم ، نمیدونم چرا با اطمینان کامل دارم میگم ولی جدی جدی حس میکنم به اون چیزی که ته دلم هست میرسم ، خدایا بازم شکرت(:

± نی نی هم بسیییی خوشگله‍... من فداش ، با اینکه وضع مالیم هم زیر صفره ولی دوست دارم یک عدد شاسخین برای آبجی کوچولوم بخرم (: خدایا کاش من اینقدر شرمسار نبودم 

± گاه نوشته‍...های آخر شبی (: توهم توهم 


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 10 دی 1395 ساعت 16:36

وایییییییی عزیز دلم قدم نو رسیده مبارک حتما خوشگل ایش به اجی پرستش من رفت...

مرسی آجییی عزیزممم، قربونت برم من مرسییییی آجی

مهدیه جمعه 10 دی 1395 ساعت 16:25

اینکه امید داری خیلیی خوب استرس نداشته باشه فدات شم این خیلیی بد....

چی بگم مهدیه یه وقتایی مثل خوره به جونم میوفته دست خودم نیست

عزیزم من حتما برات دعا میکنم ولی خواهش میکنم نزار اینطوری بشه تنها راه آرامش پیدا کردن خودتی!
نباید واسه همه چیز استرس بکشی!یه زمانی وقتی بزرگ شدی به این زمانا فکر میکنی و غصه میخوری که چرا بهترین زمانای عمرمو اونطوری گذروندم!
نزار اینطوری بشه:(
نزار استرس روزاتو خراب کنه!باور کن ارزش نداره...

مبینا بخدا دست خودم نیست مثل خوره به جونم میوفته یعنی خواه ناخواه استرسی میشم :|
استرس شده رفیقم حتی باهم حرف میزنیم و مدام مسخرم میکنه چون برم غلبه کرده :\

یه دختر شیطون(مبینا) پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 12:43 http://girly17.mihanblog.com

خب پرستش علت اینکه داری میگی امتحاناتو بد میدی چیه؟؟؟

استرس و ترس وقت کم آوردن باعث میشه گیراییم بیاد پایین و هی میخونم و هی میترسم هیچی یاد نگرفتم دوباره میخونم همینجوری استرس میگیرم و میبینم ۱شبه باید بخوابم و دلیل مهمش هم استرس و بی خوابی های عوامل استرس، مبینا دعا کن استرس از وجودم بره‍...(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد