فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حال نامساعد...

سلام(:

اینکه بگم حالم خوب نیست و مادر و مادربزرگم فقط میفهمن من چم شده دروغ نیست اینکه درسای امسالم همه رو به مردودی هستند دروغ نیست هیچ چیز دروغ نیست که خدا ازم عزیزنم رو دور کرد :| یکی رو برد خارگ و دوتای دیگرو کمی اینورتر ، هیچ چیز جالب نیست توی زندگیم فقط گریه داد بیداد و روزی شونصد بار عصبی میشم و دلم میخواد خودمو سرنگون کنم ،میدونم نفرین شدم میدونم  خدایا من خسته ام نا ندارم دیگه  همچی رو بریزم توی خودم و با هر داد و بیداد فقط خودمو بزنم و طرافیانم رو اذیت کنم که صد البته دلیلشم خود اطرافیان هستند که دیونه ام کردند ، یکی به مامانم گفته بود دخترت نیاز به دکتر داره ،دیونه شده  ...خدا من میدونم روانی ام من میدونم توی اون دنیا هیچ صلاحی ندارم که از خودم دفاع کنم منظور از صلاح هیچ کار نیک هست که من هیچی توی این دنیا نکردم جز رو اعصاب بودن جز اذیت کردن اطرافیان چه دنیای مجازی چه واقعی همیشه کارام رو اعصاب بود بخاطر همینه که الان خودم عصبی  ام و به هیچ وجه درست شدنی نیست ...

من توی دنیای واقعی  چندتا کار خیلی مهم دارم که حتما باید انجامشون بدم یعنی باید از چند نفر حلالیت بطلبم و به چند نفر باید پول بدم شاید یکی از اون کارا رو تا آخر همین هفته انجام بدم...از دست خیلیا ناراحتم و مجبورم انکار کنم چی بگم جز گریه کردن جز عصبی شدن جز ناراحتی ، هر کسی واسه ی ناراحت کردنم  یه برنامه تعیین کرده اینکه هرچقدر درس میخونی هیچی یاد نمیگیرم میاد بر سر ناراحتیات و بیشتر عصبی میشم ، اینکه از همه زده بشی و قهر کنی خسته کننده اس ، میخوام کاری که هزار بار توی زندگیم خواستم تکرارش کنم ولی ب هر نحوی نشد حالا میخوام سعی کنم انجامش بدم حتی شده برای آرومی روحیه ام ، میدونم بدترین اشتباهم تلقین کردنه ولی خب اون استرسی که تمام وجودم رو میگیره چیکار کنم آخه :|

هیچ کسی براش اجباری وجود نداره که چرندیات منو بخونه و هعی با خودش بگه این چقدر نق نقو و غرو غروه...واقعیتش همینه زندگیم به باد رفت هیچ امیدی نیست از ۱۰۰٪ بیشترش ناامیدیه ۹۹٪ و ۱٪امیدواری فقط اگه حوصلتون شد خوندین این حرفای منو یه کوچولو برام دعا کنید 

±خدایا با کلییی شک و تردید میخوام بنویسم ... من می توانم ، من تمام تلاشم رو برای پزشکی میذارم میدونم سخته میدونم کلییی تلاش و سختی و بدبختی میخواد ولی میخوام دکتر شم ، من میتوانم 

±من می توانم ❤

خدایا سعی میکنم از این به بعدش رو خوب رقم بزنم فقط یکم کمکم کن منم شروع میکنم به حرکت پس تو هم برکتت رو بر من نازل کن(: 

اینکه این مدت اصلا چیزی ننوشتم دلیل اصلیش ناراحتی و روحیه نا مساعدم بود پس ازتون خواهش میکنم واسم دعا کنید(: خدا پشت و پناه هممون(: خدایا به امید تو ❤

±راستی کادو تولد امسالم رو زن داداش م برام یه لباس گرفت بود و مامانمم برام یک حوله لباسی که خیلییی خوشگل بود (: ممنونم ازشون 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان شنبه 27 آذر 1395 ساعت 09:48

ممنونم :)

یه دختر شیطون(مبینا) سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 17:10 http://girly17.mihanblog.com

عزیزم اینو بدون که یکی از اخلاقای من اینه که رکم و به کسی ترحم نمیکنم!مطمئن باش:)
به تو ناامیدی نمیاد من اینو از نوشته هات میفهمم!
هر آدم موفقی توی زندگیش با شکست مواجه میشه پس نگران نباش

ممنون عزیزدلمم ، من خودمم خیلییی رکم :)
بله ناامید نیستم کم کم خداروشکر بهتر شدم:)
بله ولی خیلی شکست بزرگیه که من خوردم

خانم دکتر نبینم ناامید بشی:(
دلم میگیره وقتی میگی ناامیدی...آخه میدونی اصلا به تو ناامیدی نمیاد!...اسم این حرفاتم کسی نمیزاره «غر زدن»!!!
تو اول راهی و هنوز سه سال تا کنکور داری دقیقا مثل من!
توی این راه اگه شکست بخوری نباید کمرت خم شه باید سرتو بلند کنی به راهت ادامه بدی چون تو قوی ای و یه هدف قوی داری که از ته دل واسش میجنگی!ببین ما حتی هدفامونم یکیه واسه همینه که میگم به حرفم گوش کن ناامید نشو...
دیگه ناراحت نباش خانم دکتر=)
از نظر دعا هم خیالت تختD:

عزیزمییی بخدا این انرژی مثبتایی که میدی
واقعا بهم نمیاد یا از روی دلسوزی اینو میگی مبینا ؟؟!!
درست ولی باید من الان یک نمره درست و درمون داشته باشم که حداقل سه سالم رو خوب پشت سر بزارم ،من میجنگم و هعییی شکست میخورم هی میجنگم و با شکست مواجعه میشم ولییی مطمئنم پیروز میشم یه روزی حتما(:
چشم عزیزم (:
ممنون از انرژی مثبتت :) ^-^
مرسییییی عزیییییییزم(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد