فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

باز سرماخوردگی!!!

منو الان با بدترین حال ممکن تصور کنید ، اینقدر حالم بده که بیش از اندازه سر درد دارم سرما خوردگییییی گریبانمو گرفت حالم داغوووون ، امروز به مامان گفتم به راننده سرویس بگم حالم بده نمیتونم بیام ، به دوستمم بگه به مدیر بگه حالم بد بود نیومدم(: 

من موندم چجوری برای فردا آماده شم با این حال ، خدایا فرجی:دی

± قطعا اینبار بار سومم هست توی این دوماه پاییز سرما خوردم ، سری قبلیییی سه تا آمپول زدم :دی 

تعجب نکنید من سه تا آمپول زدم به زور پدر زدم :دی

برم یکم استراحت کنم و شروع کنم درس خوندن، خدایا فرجیییی:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
بانومیم چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 09:43 http://banoo-mim.blog.ir

بهتر شدی ؟

خداروشکر بهترم عزیز دلم(:

بهامین سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 11:41 http://notbookman.blogsky.com/

عزیزم مراقب خودت باش ان شالله سریع خوب بشی

انشاالله(:
خاله جونم خیلییییی دوستت دارم(:

امیر چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 21:46

سلام...چه خبرا؟ خوبی؟ خوب شدی دیگه ان شاالله؟

مهدیه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 16:40

سلام خوبی جونم امیدوارم سرماخوردگیت رفع شد باشه نفس....:

سلامممم جیییییییگر ،آره خداروشکر بهترم(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد