فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من و عینکم:دی

سلام(: 

اینک یک عدد تپل عینکی هستم من :دی

و هزاران کتاب خوانده نشده:دی

باید تا ۱۱شب درس بخونم ، چقدرررر سخته اما سخت نیست خداوکیلی:دی

بس چشای قشنگم با عینک خوب میبیند(:


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 16:47

عزیززززم دلم میخواهد ببینمت خیلییی دلتنگتم عینکت هم مبارکت باشه الهیی من قربون اون چشامت برم اشکال ندار سه چهار سال دیگه می تونی صفره اش کنی من که تا عمر دارم باید بزنم حرف عینک که میاد....

عزیییییییییییزمی منم مهدیه بیش از اندازه دوس دارم ببینمت ولی خب چی بگم عزیز دلم (:
مرسی نفسممم(:
بله (: چرا مگه چشمات استشماته آجییییییییی؟؟

عینکی شدی؟؟؟؟چرا؟؟
اشکل نداره تو با عینکم مااااهی^_^

آره عزیز دلم(: چراشوو خودمم نمیدونم جز اینکه چشمام ضعیفه(:
رسی عزیز دلم تو به من لطف داری(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد