فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

خستگیهای متداول

اینک خسته هستم از کارای نکرده و بی برنامه ام :|

ادامه دارد...اینکه خسته ای حوصله نداری ، خسته شدی هیچ کاری از پست بر نمیاد ، از اینکه قراره عینکی بشی میترسی از اینه دندونان بیش از اندازه درد میکنه و میترسی بری دکتر و همینجوری تا یه ماه دکتر رفتنا طول بکشه خسته ای ، از اینکه درد داری خسته ای از اینکه شبا کابوس میبینی و میپری جیغ میکشی خسته ای  از  اینکه توی شرایط سخت بی پولی هستی خسته ای از اینکه هیچ جوره ساپورت نمیشی خسته ای :|

خدایا من همچنان صبورم توهم این صبوری رو ازم نگیر ، میدونم سست شدم میدونم درس نخون شدم  میدونم همه اینارو میدونم ولی قول میدم تبدیل بشم به چیزی که اگه سرم بره ولی کارام از دستم نره قول زیاد دادم که انجامشون ندادم ولی اگه عمری باقی باشه الان موقع نشون دادنه پس مثل کوه پشتم باش خدای من❤

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 22:02 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

برامون دعا کن

محتاجیم به دعا(:

آرمان یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 21:26 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

آخی تپلی میای ولی میخوای ریا نشه پیام نمیدی

بعله بعله‍...(:

مهدیه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 15:02

سلام اجی جونم...امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق و سربلند باشی خانم دکتر...

سلام نفسییی جانم(:
همچنین عزیییییییییییییز دلم

آرمان شنبه 22 آبان 1395 ساعت 22:25 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

قبلا با معرفت تر بودی تپلی یه سری میزدی

سر میزنم ولی کمتر وقتی نظر میذارم(:

موفق باشی پرستش جونم^_^من مطمئنم تو از پسش برمیای

عزیزمم ممنونم(:
تو ام موفق باشی عزیییییییییییزم^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد