فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

به پایان آمد این دفتر حکایت ...ادامه رو بخونید

 

salam

omadam khodafezi konam :)

har chand harf ziyad dashtam vali chikar konam shariyt makdor nist :)

halalam konid dostan

baraye ye modate kotah :)

masalan ta 3 sal digeh

  

سلام دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه :)

میدونم همتون خیلی خوب و دوستداشتنی هستید بخدا مجبورم برم یعنی تبلتم رو ازم گرفتن درحال حاضرم با لب تاب دوست داداش دارم میام نت کارای مدرسه رو انجام میدم ...بخدا منم دوست دارم هرروز اینجا بنویسم تا تسکین قلبم باشه ولی خدایش بکل دارم از درسام جا میمونم من از همین الان فکر دوسال دیگمم البته شاید عمرم وفاداری نکنه ولی موجود زنده با امید زنده اس :))

به هرحال لب تاب هم باید تحویل داده بشه ...دوستای گلممم واسمممم خواهش میکنم دعا کنید...

خواستم نگید من واس دل خوشی دارم میرم نه اینجوری نیست بخدا من دوستای خوبی که در دنیای مجازی داشتم هیچ وقت فراموش نمیکنم مطمن باشید

نظرات 15 + ارسال نظر
marjan چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 23:24 http://inja-man.blogsky.com

عزیز دلم پرستش جان کاری که فکر میکنی تو این برهه ب نفعت هست رو انجام بده :)))
خیلی تند نرو ... آهسته و پیوسته به هدفت نزدیک شو ^_^
موفق باشی دوست گلم

عزیزمی مرجان جونم:))

چشم:))

همچنین عزیزم:))

امیر جمعه 30 مهر 1395 ساعت 01:19

سلام
چرا؟ اونم سه ساااال؟!!!!
ولی خب هر طور صلاحه.اما من هی سر میزنم.شاید برگردی.آخه منم یه بار رفتم ولی بازم برگشتم:))
به امید بازگشت

سلام:))
داداش امیر دست خودم نیست:))
نمیدونم شاید برگشتم:))
بعله:))

آرمان پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 22:19

آخی الهی بگردم
صلاح خودتو بهتر میدونی
ولی دلتنگ میشیم

ممنونم:)
اهوم ...بعله:)
منم:) ولیییییی چاره چیه:)

مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 09:04

من که حال خوبی ندارم..امیدوارم هر چی صلاحته همون بشه..اگه زنده موندم ی روز همو میبیینم باز

کییییییی گفته ایشاالله خدا یه سلامتیییییییی بسییی عالی بت میده :))
ممنونم :))
اهوم:دی
قطعا توهم زنده میمونیییییییییی:))

مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 09:01

ناراحت نباش :))
بخند تا دنیا به روت بخنده:))

آیدا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 22:54

تازه الآن ادامه مطلبتو دیدم. موفق باشی عزیزم.

اهوم:دی
فهمیدی چرا نمیتونم بیام :))

آیدا پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 22:51

به نظرم اگه از الآن تا سه سال بخوای این طوری خودتو درگیر درس و کنکور کنی، زده میشی. به هر حال هر طور میلته عزیزم. موفق باشی.

عزیزم فقط که کنکور نیست :))
درسای مدرسمم سنگینه بقدری که تو گلوم گیر کرده:))
خب من شرایطم مقدور نیست خداییییییش:پی

آرمان پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 22:43

توروخدا لوس بازی در نیار تو دختر لوسیییییییییییییی نبودی

سلام:))
لوس بازی نیست واقعیت هست :)
شما یک دستگاه لب تاب بفرست من درخدمتم :)
لوسم نیستمم
خودم بیشتر نیاز دارم بمونم ولی وقتی شرایط جور نیست غیر ممکنه :)
اهوم :دی

آرمان دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 07:08

مسخره ی تپل کجایی؟؟؟

یه جایی زیر سقف آسمونم:))

کجااااا میری؟؟؟یعنی چی؟؟؟
نرو‌دیگه بابا درسا دراون حدم سنگین نیس!
سه سال مدت کوتاهیه از نظر تو؟؟؟؟

عزیزم مبینا گلی من کاری ازم برنمیادبرای موندنم:))
سنگین نیست ولی واسه یه تنبل و کم حافظه ای مثل من واقعا سخته باید قت گذاشت:))
برای عمر انسان خیلییییییی کوتاه عزیزم:))

مهدیه جمعه 16 مهر 1395 ساعت 14:22

اجی سلام چطوری ......خیلییییییی دلم برات تنگ میشه نفس

سلاممم نفس خوبم تو خوبی؟؟
عزییییییییزم منم همینطور

مهدیه جمعه 16 مهر 1395 ساعت 14:17

هرجا ارامش باشد خدا هست هرجا خدا باشد نیاز به چیز دیگری نیست خدا پناه لحظه هایت باشد عزیز دل من....امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق سربلند باشی ای جونمممممممممم

مرسی عزییییییییییییییییییییییییییزم

آیدا جمعه 16 مهر 1395 ساعت 13:03

سه سااال؟؟؟ چرا آخه؟!

آره گلم سه سال:))
دلیل اصلی رو شاید از کامنتا و پستم بدونی خانمییییی:))

بهامین جمعه 16 مهر 1395 ساعت 11:32 http://notbookman.blogsky.com

پرستش چرا میخوای بری؟اونم ۳سال؟
دلم تنگ میشه واست اما بهترین ها واست ِآرزو دارم عزیزم

خاله جونمممم یکم باید سختییییی کشید تا به آسونی رسید:))
عزیییییییییییییزمیییی:))

آرمان جمعه 16 مهر 1395 ساعت 09:21

این چه لوس بازیه؟؟؟؟
به خاطر درس؟؟؟؟
تصمیم با خودت ولی سه سال دیگه هیچکس نیست
خدافط

یه نوع لوس بازی واقعیییییی نه مسخره :))
یک دلیل مهمش رو بقیه این میدونند ولیییییییی دلیل اصلی دل من هست که بیه ازش بیش از اندازه خبر دارند:))
شاید خودم هم نبودممم
به دست خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد