فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

کلییی کار انجام نشده ، فدای سرم:دی

سلام(: 

از اینکه هیچ کاری نکردم دپرسم ، از اینکه لباسامو نشستم دپرسم ، از اینکه باید برم سفارشاتمو بگیرم ولی ته کشیدم دپرسم ، از اینکه گناهمو انجام دادم بعد از کلی مدت به فراموش سپردنش و دوباره تکرار کردنش دپرسم(: از اینکه خیلی وقته مسجد نرفتم دپرسم آخه‍...چرا این همه دپرسییییی جدا اینکه فردا شیمی سوال هست ولی من نخوندمش ، زیست رو دوره نکردم ، برای شنبه برنامه نریختم اینارو دقیقا بذارم کجای دلم اهوم:دی 

باز آمد بوی ماه مدرسه ، باز آمد بوی ماه مدرسه بوی بازی های راه مدرسه‍...فقط همینو از پاییز میخواستی بیا اینم آمد جز دپرسیات فردا شنبه اس و دوباره من بیخیال تر از همیشه‍...(: 

±فردا شنبه اس :دی 

±دوباره باید امشب ساعت کوک بشه به وقت پر پرکیییی۵/۲۰آلارم دلینگ دلینگ دلینگ  و اما من با کمال ناباوری ساعت کی شد ۵ :•|

±برم کارای نکردمو انجام بدم (: راستی قول داده بودم دیگه‍...نق نزنم(: هرکاری کردم دیدم نمیشه خودمو خالی کنم جز نوشتن اینجا(: 

± راستی یادم رفت بگم سرماخوردگیم خوب شده ولی یه آثار بدی بر رو لبای عزیزم گذاشته و انگاری قصد خوب شدنم ندارد(: ولی مامانم سرما خورد ، مامان بزرگم سرما خورد (: اینارو من سرما ندادما خودشون خوردن (:  

±میبینید با این همه ناراحتی و دپرسی بازم به زندگی دارم لبخند میزنم ،خب دنیا بیشتر از دو روز نیست اگه من این دو روزم دپرس و ناراحت باشم ولی بهشون لبخند نزنم که این دو روز دنیام تباه میشن پیشم(: نخندید جدی میگما(: والا فدای سرم زیست و شیمی نخوندم ،فدای سرم لباس نشستم فدای سرم پولدار نیستم ،فدای سرم که اشتباهمو دوباره تکرار کردم ،فدای سرم که نرفتم مسجد ، امشب میرم مسجد ،گناهانم رو به دست فراموشی میسپارم ، لباسامو الان میشورمشون :دی به همین راحتی همچیییی فدای سرم(: فقط این صبح شنبه تو کتم نمیره:دی 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین جمعه 16 مهر 1395 ساعت 08:31 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
خداراشکر سرماخوردگیت خوب شد
چه خوب به خودت انگیزه میدی
موفق باشی عزیزم
التماس دعا

salam khaleh
ohom:)
baleh
mersiiiiii azizam
hamchenin:)

یه دختر شیطون(مبینا) سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 16:45 http://www.girly17.mihanblog.com

اییییول اصلا مث خودمی!!!
رمز موفقیت من اینه که به همه چی میگم به یه ورم
اهم اهم..منظورم همون بیخیال بودخخخ

azizamiiiiiiii

فاطمه یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 16:40

عخ عخ....شنبه صب

:d

pouria جمعه 9 مهر 1395 ساعت 23:39 http://zirekhat.blogsky.com

انقد وبلاگت شلوغ هست که نمیشه خوند.
وبلاگ باید نهایت سادگی رو داشته باشه

سلام(:
شلوغ نیست ،شایدم باشه واقعا ولی بیشتر بخاطر شرایط حاضر در قالبم هست(:
ممنونم از نظرتون(:

امیر جمعه 9 مهر 1395 ساعت 21:55

سلام خوبی ؟
اوه اوه هنوز هیچی نشده و همین اول مهری تنبلی؟!!!
نه بابا شوخی کردم کلا آخر هفته همینه بعضی وقتا آدم هی میگه حالا وقت هست بعد یهو میبینه جمعه ام تموک شدو هیچ کاری نکرده...حتما تا حالا همه رو انجام دادی:))
آخ گفتی...فردا شنبه ست:(

سلام داداش امیر خودم(:
مرسییییی خوبم بد نیستم ، تو خوبی؟؟
والا دوباره ماه مهر و تنبلیییییی!!!
اهوم دقیقا همینجوریم :دی
بلییییییی همشو انجام دادم جز زیست رو دیگه نخوندم (:
اهوم :دی
شنبه‍....جان سلام
هفته خوبی داشته باشی داداش گلم(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد