فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

چای داغ و کوکی، زیست شناسی (:

سلام(:آدینه‍...تون زیبا(:

گاهی وقتا همه چیز با داغ بودنش میچسبه حتی یه چای داغ با کوکی و خوندن زیست شناسی ، وقتی در حال خوندن زیست شناسی هستی و باهاش گرم گرفتی میبینی محفلت فقط با یک چای داغ پاییزی رنگ و کوکی داغ تر میشه‍..،(: زیست رو به حداکثر امکان میخونی و خودت رو دعوت به یک چای میکنی(: بفرماید چای و کوکی ، زیست شناسی(: 

نظرات 8 + ارسال نظر
آرمان چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 22:04

سلام تپل مهربون

salam

یه دختر شیطون(مبینا) سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 16:42 http://www.girly17.mihanblog.com

عه آقا من هروقت این آهنگه رو گوش میدم شب خواب بد میبینم!!!!
راستی منم چایی میخوااامکنار درس خوندن میچسبه!
مخصوصا اینکه کل هفته ی بعد هرروزش یه امتحان داریم:|
منو این همه خوشبختی محااااله محاااله دس دس

niloofar جمعه 9 مهر 1395 ساعت 17:36 http://loosi.homenet.org/

سلامی به شیرینی دلتون من بهتون سر زدم اگه تونستین پیش منم بیاین خوشحال میشم از حضورتون
89561

اووووووفففففف نیلوفر جان یه مدت پیدات نبود چی شدی!!!
نیلوفر بخدااااا دلم برات تنگ نشده بود !!!
تورو به هرکی که دوس داری اگه میخوای تبلیغ کنی اینجوری تبلیغ نکنییییی خییییلیییی بهتره‍...گلم(:

kilgharrah جمعه 9 مهر 1395 ساعت 14:18

خب دیگه کارم همین الآن تموم شد و دارم پنجره ی بلاگت رو می بندم. :)))
بله. حدودا سه ساعته دارم این آهنگو گوش میدم.
:))))
یه آفرین به خودم یه آفرین به بلاگ شما. :)))

آخیییییی بمون ،اینقدر توی کامنتاتون شوق هست که خودمم وسواس گرفتم به این آهنگ و همش بهش گوش میدم(:
اهوم:دی
پس نویسنده وبلاگم چی آفرین نمیخواد!!!
آفرییییین به خودم(:

آیدا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 13:52

نوش جون.
ایشالا تو درساتم موفق باشی.

عزیزمیییی(:
مرسییییی همچنین(:

پرنده مهاجر جمعه 9 مهر 1395 ساعت 11:22 http://yelaqq.blogsky.com

سلام
امیدوارم ی دکتر خوب بشین و آرزوی موفقیت روزافزون براتون دارم

سلام(: اگر خدا بخواد دکتر میشم نخواد هر چیزی دست خودشه‍....(: همچنین (:
ممنونم از حضورتون_(:

بهامین جمعه 9 مهر 1395 ساعت 11:08 http://notbookman.blogsky.com

چه تمثیل زیبایی.نوش جونت عزیزم
موفق باشی

مرسییی خاله جونممم(:
قربونت ، همچنین❤

kilgharrah جمعه 9 مهر 1395 ساعت 11:03 http://kilgharrah.blogsky.com

سلام. آهنگت عالیه ها! عالییییی! :))))
من یه کاری رو نت داشتم، بعد همین جوری اتفاقی وبلاگ تو رو هم باز کردم الان دیگه تا کارم تموم نشده تصمیم ندارم ببندمش.
کلی کیف می کنم با این آهنگت. :{
مرسی.

سلام (: مرسییییی
خونه خودت تا هروقت دوست داشتی بمون و گوش بده(: قابلتم نداره(:
راستی خوش آمدی(:
خواهش(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد