فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من و سال تحصیلی جدید(:

سلام(:

واقعا رشته کلامم از دستم رفته نمیدونم از کجا شروع کنم ، از اونجایی که کارای نکرده‍...دارم و از اونجایی که هنوز لباس فرم ندارم یا چیزای دیگه‍..(: قطعا نمیدونم درمورد چی حرف بزنم الان(: از اولش شروع میکنم ، با کلی تاخیر آمدم و روزای مدرسه رو ثبت کنم، من روز شنبه خیلی شیک و رسمی رفتم سر کلاس  و با دوستان راه دور مدرسه رو باهم پیمودیم(: و این روال تا یکشنبه ادامه داشت ، و بعدش به هرروالی یا با تاکسی یا با سرویس برمیگشتیم خونه(: و الان دیگه رفت و آمدم با سرویس هست  خلاصه بگم بهتون شوقم فقط روز اول مدرسه بود ولی همین که پام به مدرسه باز شد تمام شوقم به طرف آسمان آبی پرواز کرد ، با این وجودم بازم یه دختر پر انرژی و خنده روح هستم توی مدرسه تقریبا همه رو از خنده میترکونم ، این خنده بازار از صبح با طلوع آفتاب شروع میشه تا ظهر و تعطیلی مدرسه ادامه دارد ، یه جورایی اگه دیر کنم همه اون روز دپرس میشن(: 

واقعا درس خوندن خیلی برام سخته بیش از اندازه سخته‍...): نمیدونم چرا اینجوری شدم ، قاطعانه میگم خودمم دلیل این ناراحتی رو نمیدونم ، بخدا نمیدونم چمه نمیدونم چرا دپرسم ،چرا درس نمیخونم ، درسته‍...هفته اول هست و حال و هوای مدرسه یکم سنگینه و قابل هضم نیست و همچون من که سال اولم هست وارد مدرسه جدید میشم تا با حال و هوای معلم ها عادت کنم یکم زمان میبره و طول میکشه ولی هیچ وقت فکر نمیکردم  اینجوری بشم (: امیدوارم از این به بعدش رو خدا به خیر کند (: 

خرید مدرسه رو روز دوشنبه انجام دادم (: و تقریبا یه چیزایی که مهم بود خریداری شد (: 

در آینده ای نزدیک عکس میذارم (: 

±دلم برای آبجی همراز تنگ شده اینجور مواقع دلم میخواد فقط با آبجی همراز حرف میزدم و آروم میشدم (: حالا که نیست قطعا باید قرص باشم (: قولم میدم کمتر اینجا نق بزنم و هی بگم اینو دارم اینو ندارم ،کارامو نکردم و...(: 

±سال تحصیلی جدید رو به همتون تبریک میگم مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان ،معلمان(: موفق باشید و پایدار ❤

±راستی دیگه تقریبا دنیای مجازی رو کمش میکنم یا حداقل امکانش رو میام(: نکه وجود من خیلی مهمه‍...پس نبودنم کسی رو نناراحت نمیکنه‍...قطعا(: 

±از شنبه خیلی جدی با همه چیز باید برخورد کنم دیگه خل و چل بازی تعطیل فقط سرو گوش باز باشه(: 

±بوی ماه مهر(: آهنگ وبلاگم شد تا آخر مهر (:

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دختر شیطون(مبینا) سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 16:52 http://www.girly17.mihanblog.com

عه نروووو دیگه:(تنها میزاری منو؟؟
حداقل آخر هر هفته سر بزنو پست بزار یه فکری به حال دل ما بکن از دلتنگی نپوکه
وای چه رمانتیک حرفیدم!خخخ
بعدشم دیگه نبینم دپرس باشیا!!!با اینکه نمیبینمت ولی میدونم که دپرسی بهت نمیاد؛)
باشه دخترم؟^_^

azizam man dige hich pole ertebati nadaram

MANANDE MAH پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 13:52 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممممممممم. مرسی از اینهمه انرژی مثبت:)))

سلامممم(: خواهش عزیزمم(:

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 09:02

اصلا غمگین و ناامید نیستم…
هرجا که باشی زندگی، زندگی است،
زندگی درون ماست نه بیرون ما.
آن جا تنها نخواهم بود.
انسان بودن میانِ دیگر آدمیان و انسان ماندن.
نومید نشدن و سقوط نکردن در مصیبت هایی که ممکن است سرت بیاید؛
زندگی یعنی همین، کارِ زندگی همین است.
من این را درک کرده ام…
"فئودو داستایوفسکی"

❤ممنونم(:

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 09:01

موفق باشی

ممنونم(:

امیر چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 21:09 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام پرستش خانم.خوبید؟ان شالله که امسال پر از خوبی و موفقیت باشه مخصوصا توی درس.
آهنگ وبتونم باحاله:)

سلام داداش امیر(: ممنونم شما خوبید؟!
ان شاالله ،همچنین(:
قابلتم نداره(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد