فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

پاییز❤

 سلام(:

باید با تاسف بگم اگر پاییز امسال دست من بود یکم پشت در نگهش میداشتم که من کارای عقب موندمو انجام بدم و تا موقعی که وارد خونمون و اتاقم بشه‍...واقعا بوی آمدنش حس بشه  و همه قدر این پاییز رو  بدونند(:چه‍...پاییزی شود اون پاییز ،پاییز جان سفر امسالت با کسالت داشتن من همراه بود ، و من نتونستم کاری رو از پیش ببرم جلو  و با کلی عذر معذرت شرمند حضورتم(: میدونم منم متعلق به تو ام یک دختر پاییزی ام من  ولی بازم ازت شرمنده‍...ام  که من اینقدر بی مهری میکنم نسبت به آمدنت (❤) کاش اسم من پاییز بود کاش و بازم کاش پاییز بودم ، پاییز جانم تا جایی که وقتم باز باشد برای آمدنت چراغانی میکنم(: 

چرا در شعر ها پاییز غمناک است؟

چرا پاییز فصل درد و دوری  و بوسیدن  خاک  است؟

چرا در پاییز سوسن و نسرین و سنبل جاندارد؟

چرا در پاییز هیچ عشقی نا ندارد ؟

چرا پاییز سرد است؟

چرا پاییز طوفانی است؟

چرا نسیم پاییز بوی غم دارد؟

پاییز من زیباست

پاییز من با سردی اش زیباست

با بوی طراوت برگهایش

با بوی غمش 

با بوی نمش 

زیباست

باغچه پاییز من 

سبز تر از بهار و 

گرم تر از تابستان

سرد تر از زمستان 

پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد

سرود نسیم

رقصه‍...شاخه‍...

(علیرضا احمدی)

 

 ± اهوم:دی 

± هیچ کاری نکردم نه دیروز نه امروز ، و قطعا کرده هم نمیشه با لنگان لنگان مامان و من :دی

± خرید مدرسه‍....ام نرفتم:دی

±فرم مدرسه هم پیگیرش شدم احتمالا تا آخر هفته‍...آینده درست کنند برام:دی من شنبه‍...با لباس بیرونی میرم مدرسه‍...(: جذاب میشم بین بچه‍...های کلاس(: همیشه اینو آویزه گوشتون کنید از من به شما نصیحت  هیچ وقت استرس و نگرانی نداشته باشین نسبت به چیزی ، دقیقا همون بلا سرتون میاد(: مثل خودم خیلی حرص فرم مدرسه رو زدم آخرش چی شد باید با لباس بیرونی برم مدرسه‍..(: لعنت به هرچی خیاط بیشعور:دی والا اعصاب نذاشتن واسم :دی 

نظرات 21 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 08:59

برای "آدمــها"
خــاطره های "خـــوب" بساز.
آنقــدر برایشان "خوب" باﺵ
که اگر روزی هرچه بود
"گذاشتـــی" و "رفـــتی" ….!!
در "کنج قلبشــان"
جایی برایت باشد …☕❤

اهوم(: چشم

آیدا چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 15:33

سلام عزیزم. خوبی؟
پاییز که تا بوده، برای من کسل بار و دلگیر بوده، دانشگاه رفتن هم شده قوز بالا قوز. خوبه که تو پاییزو دوست داری. من که دوستش ندارم.

سلام آیدا گلی(: ممنون خوبم(:
اهوم:دی
دختر اینجوری نگو پاییز ازت لجش میگیره ها(: گفته باشم نگی نگفتی(:

MANANDE MAH سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 16:56 http://manandemah.blogsky.com/

سلااااااااااام . عزیزم موفق باشیییی. انرژی مثبت داشته باش . خوشبگذرهههه:)

سلاممم گلم مرسییییی همچنین(:
چشم (:

مجتبی_یاس ارغوان دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 09:40

راههایی که به آینده ختم میشوند
یافتنی نیستند ………
بلکه ساختنی اند …

اهوم ،بعله

مجتبی_یاس ارغوان دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 09:39

دلم یک کلبه ی چوبی میخواهد روی یک تپه ی سبز …
با یک ایوان کوچک که آنجا بنشینم ساعتها فقط نگاه کنم …
گوش کنم …
من باشم و یک دنیا منظره …

زیبا بود

علیرضا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 22:51 http://www.streetboy.blogsky.com

سلام خوبی؟
مرسی که سر زدی
خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم

سلام مرسی شما خوبید(:
خواهش وظیفه اس(:
ممنونممم

یه دختر شیطون(مبینا) پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 10:32 http://www.girly17.mihanblog.com

من با این که دختر بهارم ولی عااشق پاییزم و باروناش...
آرامش خاصی داره از نظرم:)
بعدشم چرا حرص میخوری؟با لباس بیرون میری تازه کلاسم میتونی بزاری
شروع سال تحصیلی خوبیو برات آرزو میکنم

اهوم:دی
بعله پاییز آرومه خروش درونش رو بیرون میریزه(:
آره خیلی باحالم(:
مرسی عزیزم همچنینی(:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 09:43

سلام عزیز دلم ممنونم نفس همچنین اجی جونم

سلام جیگرم (:
قربونت برم(:

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 08:51

همه چشم اندازها وقتی زیباست،
که نمره ی عینک مهربانی شما 20 باشد…

بعله (:

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 08:50

پشت ویترین مغازه ها جنس هایی هست که خیلی گرونن …
یه چیزایی هم میشه پیدا کرد که ارزونه …
اما گاهی یه گوشه ای یه چیزی میذارن که شاید کهنه باشه ، شایدم معمولی اما روش نوشته “فروشی نیست” !
آدم باید از اون جنس باشه…

ولی آدما توی این دوره و زمون از قیمت خودشونم افتادن

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 08:48

خدا کنه تو فصل پاییز مثل برگ درختا .مشکلاتت و اندوهات بریزه...تنت سلامت

ممنونم همچنین(:

مهدیه پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 08:03

تازه نفس از راه رسید،
پاییز را میگویم!!
همین خزان نارنجی و زرد و قرمز عاشقانه
پاییز جان،تورا قسم به تمام برگ های سرگردانت بیا و امسال نگذار کسی زیرباران هایت تنها قدم بزند
بیا و مهربان تر باش
اگر دل آسمانت هم گرفت اول نگاهی به زمین بینداز،
مبادا کودکی آواره ی خیابان باشد و زیر بارانت بی پناه بماند
راستی،
کلبه ی کوچک جنوب شهر را از یاد نبری،
مردی با 4فرزند و همسرش آنجا زندگی میکنند
امسال کمی دستش تنگ بود،نشد که سقف را تعمیر کند
میترسم بباری و اب چکه کند روی سرشان
چشمان مرد خانه را خیس کنی و نگاهش را شرمنده
گناه دارند کودکان طفل معصومش
پاییز عزیزم،
امسال عاشقانه باش
مهربان ببار
فقط تورا قسم به یلدایت،
تا همان موقع تازه نفس بمان
رسیدنت بخیر پاییز

سلام عشقممم، پاییزت مبارک(: سال تحصیلی جدیدم مبارک عزییییییزم(:

پسرلَکه ای چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:49 http://stainboy.blogsky.com

چقد خوبه که با یه فصل انقد خوبین..

اونقدرام خوب نیستم ولی پاییز حس خوب داره ، من متعلق به پاییزم(:
خودمم پاییزی هستم(: ولی پاییز خاطرات تلخ و شیرین زندگی رو برام تداعیییی میکنه(:

پسرلَکه ای چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:46 http://stainboy.blogsky.com

الان دیگه خوبه؟

عالیههههههه

پسرلَکه ای چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:20 http://stainboy.blogsky.com

الان خوب شد؟؟؟

یکم بره اونطرفتر خوبه(:

پسرلَکه ای چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 21:54 http://stainboy.blogsky.com

آهان خب با گوشی اومدی

آره همیشه البته با تبلت میام ، اگه فرقی نداشته باشه(:

پسرلَکه ای چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 21:13 http://stainboy.blogsky.com

سلام.
چرا؟ بهم ریختس؟؟ مرورگرتون چیه؟؟؟

سلام آره ،با کروم میام(:

بهامین چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 20:39 http://notbookman.blogsky.com/

پاییزت پر از لحظه لحظه قشنگ

مرسییییی خاله جونم(:همچنین

لیمو چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 16:29 http://mydreamylife.blog.ir

سلام
امیدوارم ه
با تلاشهای خودتون هرچه زودتر کارهای به تعویق افتاده انجام بشه چون دغدغه خوبی نیست به نظرم
زیبا بود

سلام گلم(:
بعله کاش زودتر انجام بشه که من مردم از اینکه هیچ کاری انجام نشده(:
مرسییییییی گلم(:

خاتون چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 16:20 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام پرستش جان.
پاییز به گل و گیاه و نسرین و سوسن احتیاجی نداره.پاییز خودش به تنهایی پادشاه فصل هاست و پر از چیزای رنگاوارانگه که اینا نبودشونم احساس نمیشه.

جا داره که بگم اندک اندک میرسد اینک بهار عاشقان
بعله اقو بعله

سلام خاتون جان(:
اهوم:دی
سخنی از مادر عروس:دی
بلی بلیییییی
بعله‍...خاتون جان(:

سپیده مامان درسا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 16:19 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

عزیزم ان شالله موفق باشی تو زندگیت

عزیزمیییییی ، ممنونم
همچنین شما و بابای درسا خانوم و خود خانوم کوچولوتون(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد