فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

آلبوم(:

 

 

سلام سلام 

کلیلییییی کلیلییییی

ما رفتیم خواستگاری (: بله روهم گرفتیم ، نشونه هم بردیم ، دست بندم هم بردیم(: 

عکس  ها رو ادامه‍...گذاشتم(:  

راستیییی عید غدیرم مبارک (: سید نداریممم اینجا عیدی بدن (: 

۱-این گل خواستگاری(: روی میز بنده‍...(:


راستی  قرآنم که هدیه‍...(: داداش بود دادمش به خانم خودش (: ازشم خوندم تا جز ۲(: منم که مهربون با دعوا دادمش که یه قرآن قشنگ تر ازش بگیرم(: اهوم:دی

۲- اینم سینی که با شیرینی  من تزیینش کردم ، و نشون و دستبندش رو گذاشتم کنارش خیلی سنتی(: 

اینم دومییی(:


۳-اینم نشونش(: اهوم


۴-اینم شوکوووولای من(: عاشق شوکولم:دی


۵-اینم لباس من و روسریم و شلوار جورابی ام(: قابلتونم نداره(: 


۶-اینم سوغاتی خانم همسایه‍...مون که سیده هستند از مشهد برام آورده‍...بودند (: 


۷-اینم سوغاتی های زن داداشا ها و خانم همسایه‍...که سیده هستند امشب که عید غدیره‍...بهمون عیدی(: 

شال زرده‍...(: زن داداش کوچیکه‍...ع از مشهد آورده‍...بود (: شال بنفشه‍...هم زن داداش دومی میم برام خرید روزی که رفتیم نشونش رو خرید(: اون پنصدتومنی هم بی بی خانم دادم عیدی(: 


۸-اما آخرین عکس عکس میز قشنگمه‍...(: هرچیزی دیدید بهم بگید (: کم چیز روش نیست حتی یه چیزایی هست آدم باید چشم برزخی داشته باشه‍...برای دیدنش(: 

راستی بعدش تمیزش کردم(: و گل داداش رو روش گذاشتم  (: اهوم :دی 

خب مریض بودم این چند مدت نتونستم کاری کنم (: والا از فردا شروع میکنم به کار کردن به تمیز کردن حالا ببینید(: اهوم :دی

راستی توی عکس پایین عکس خودمم هست ولی شفاف نیست خواستید ببینید اشکالی نداره :دی

نظرات 18 + ارسال نظر
آرمان شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:40

مبارکت باشه خوشبخت بشی
به پای هم پیر شید

چییی ؟؟
شما انگاری درست متوجه نشدید(:
این عکسای خواستگاری برادرم بود(:
ولی بیازم ممنون(:

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 08:43

لباساتم قشنگ بودن

ممنونم(:

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 08:42

مبارکه..خوشبخت بشن الهی

ممنونم،مرسییییس(:
ایشااله روزی خودتون(:

سپیده مامان درسا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 16:21 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

ان شاالله خوشبخت بشن عزیزم

مرسی گلمم(:

زهرا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 07:57 http://crazyletters.blogsky.com/

عزیزم:*
ایشالله خوشبخت بشین
مبارکا باشه

قربونت(:
ممنونم ایشاالله روزی خودتون باشه(:
مرسییییییی عزیییییییزم

لیمو چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 00:25 http://mydreamylife.blog.ir

مبارکه:-)
خیلی هیجان انگیز بود پست شما!

مرسییییی گلم(:
اهوم:دی

بنت الهدی سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:17

راستی دیونه عیدت مبارک

به به عید تونوم مبارک خانم معلم (:

بنت الهدی سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:16

دو تا نظر دارم راجبه این پستت
اولیش که خیلی خوش سلیقه ای بی تعارف
دومیشم کههههههه یه کوچولو شکمویی
منم اوجولات میخاااااام خوووو

اهوم:دی
خودم میدونم:دی
اهوم:دی
ای جونممم خودم اوجولاتمم(:

مهدیه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 16:27

چشم....عزیزمیییییی بخدا ف

بی بلا عزیزممم(:
قربونت برم من (:

مهدیه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 15:57

سلامتیت خودش با نامزدش خیلیی اذیتم میکنن سربه س می زارن دیروز صبح ساعت 5 زنگ زد سریع اماد شو میخواهیم بریم ب بسیج منم اماد شدم بعد ساعت 10اومد گفت میخواستم که بلندشی دختر باید صبح زود بلند شه

رسما همیینجا بهش فوش میدم بهش برسون
فاطوووووو خیلییییییی خرییییییی ‌، فاطو و عاقووووی سیبیلووووش
بزن آسفالتشون کن مهدیه نذار شکستت بدن (: حیف حیف دستم بهش نمیرسه وگرنه برات آسفالتش میکردم رسما(:
توهم راه های مناسب رو انتخاب کن برای اذیت کردنش(:

مهدیه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 14:58

نفسمیییییی جونم...نه دورت بگردم سروریس نبود که بیام عزیز

عزیز دلمممم ، عشقم چه خبر از فاطمه(:
فدای سرت ولیییی کاش همو‌ببینیم(:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 14:30

ممنونم مرسی خوبم به خوبیت نفس یه روز مزاحمت میشم اجی...زیر کولر نخواب اجی خیلی

مزاحم چیهههه تو جیگر منییییی
راستی نمیای مدرسه ما ثبت نام کنییییی؟؟ مهدیه بیا جون مننننن

مائده سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 12:52 http://delneveshtee.blogfa.com

خب من قبلا اکانت ساختم که خب کدش درست نشد حالا تو با هر ایمیلی صلاح میدونی بساز اخه فک کنم هر ایمیل چرت و پرتی هم قبول میکنه ....

خب دختر با ایمیل چرت و پرت قبول نمیکنه باید کد تایید ی اش بیاد رو ایمیلت دختر

مهدیه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 12:20

خدانکنه عزیززززمییییییی تو چقد دلم برات تنگ شد جونم ...بهتر شدی اجی

مهدیهههه خوبی ، من بیشتر دلم برات تنگ شده ، چرا بهم سر نمیزیییی ها(:
خداروشکر آجی هنوز سردرد و گلو درد دارم(:

مهدیه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 11:10

سلاممم چطوری اجی مبارکش باشه خوشبخت بشن انشالا..نشون دستبنده اش هم خیلییی خوشگل بود اجی روزی خودت ایشالا لباس خودتم که دیگه حرف نداشت مبارکت باشه جونم

سلاممممممم عشقمممم(: ببین کیییی اینجاست من فدای عزیزممم بشم(:
ایشاالله روزییی خودت جیگرکممم(:
عزیزمییییی قابلتم نداشت فدات شمممم(:

مائده سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 01:35 http://delneveshtee.blogfa.com

ن والا من یادم نیس چه حرفایی زدیم مگه
باشه عزیزم اشکال نداره هروقت کاری نداشتی بیا بگو :) خیییلی هم مبارک باشه :*)

+ میگم چه خوبه داداش بزرگتر از خودت داریا منم خیلی دوس داشتم ازین داداشا داشتم باهاش میرفتم خواستگاری براش زن میگرفتم
عکس میزتم خیلیم خوبه اتاق منو ندیدی تو ... باز لاقل تو موقع سرماخوردگیت اینجوریه من که کل سال این مدلیه عکستم خیلی سعی کردم ببینم ولی خب بیش از اندازه واضح بود دیگه

نزدیک بود دعوامون بشه(:
عزیزم چیزایی که واسه شاختنش نیازه بهم بده تا برات بسازم(
زیادم خوب نیست ولی برای چنین گزینه هایی خوبه(: البته من هیچ وقت از هیچیشون خبر نداشتم مائده حتی خواستگاریشونم بعله‍...اینجوریه
ای جانم تو دست منو از پشت بستی فک کنم(: منم یه وقتایی که بی حوصلم این شکلی میشه‍...(:
ندیدی اشکال نداره (: یه وقت که عکسمو گذاشتم میدمت ببین خوبه(:

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 00:21 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

ممنونم

خواهش عزیزم(:

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 00:15 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

خیلیییییییییییییییییییییییی مبارکه

مرسیییی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد