فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

اهوم (: خب گلوم درد میکنه‍...

سلام(: شب بخیر(: 

همه‍...(: خوابن و من بیدارم(: من هنوز یه مریض در حال پیشرفت مریضی ام هستم(: از اتاق فرمان اشاره‍...(: میشود زن داداشم هم مریض شده‍...(: یه چیزی میگم خواهشا به کسی نگیدا باشه‍...(: زن داداشم مطمئنن از من گرفته‍...(: دقیقا روزی که رفتیم نشون رو بخریم انقد بوسش کردم که فک کنم اون موقع که  گلوم درد میکرد ویروسم بهش منتقل شده‍...(: بعله‍....من چنین موجود عجیبی هستم(: به من نزدیک نشوید من ویروس عجیبی درون خودم دارم(: شاید از اینترنت بهتون انتقال دادم:دی 

به قرص های عزیزم یک شربت هم اضافه‍...(: شده است ، فرداهم سفارش یک قرص آبریزش دادم(: ای خدا من کی خوب میشم  ، داداش کوچیکه‍...هم گرفته‍...آخه اون مشهد بوده و هواش واقعا خوب بوده نه من که توی غر گرما سرما خوردم(: آخه‍...من چه بدو بیراهییی به این سرماخوردگی بگم که بهش برنخوره‍...(: با کمال احترام (: ای خدا بازم سکوت میکنم  و همچی رو تحمل میکنم (: 

±من یکم از کارامو در حد کم پیش بردم ، ولییییی کلییییش مونده‍...(: اگه حداقل مریض نبودم حرفی ولی الان دیگه من بهونه‍...هام قشنگ یکی یکی ردیفه‍...(: فردا تقریبا دستی بالا میزنم و کارام رو شروع میکنم (: حتی اگه قرار باشه بمیرم (: اگه‍...بهتون بگم در این حد تنبلم که کلی لباس نشسته‍...دارم هر چند ،چندعدد از لباسا سهمیه‍...ی لباسشویی عزیزمان هست و تعداد بیشتر رو باید با دستام بشورمشون(: دقیقا دیگه‍...لباس برای بیرون رفتن ندارم(: اهوم:دی 

اگه‍...من بتونم تا سه شنبه همه کارام روبکنم واقعا یه جایزه‍...ی قشنگ به خودم هدیه‍...میدم(: با کدوم پول خدا میدونه‍...:دی  والا چجوریم وعده سر خرمنی میدم من(: خدا خودت بازم خودت ، فقط خودت (: 

±من جلد کتابامو خریدم(: لباس و شلوار جورابی واسه‍...نامزدی داداش هم خریدم ، با همون اندک پولی که در خزانه‍...داشتم(: یکم واسه وضعیت فعلیم ناراحتم ، آخه‍....چرا باید بغض کنم  ، ای خدا من فقط نگاهم به خودته‍...وگرنه‍...من حالا حالاها وضعیتم خوب نمیشه‍ ... تا آذر ماه باید صبر کنم(: بازم اشکالی نداره‍..(: خدا هست 

±من از مریضی سرماخوردگی فقط از اینش خوشم میاد اینقدر تب دارم که دیگه دقیقا جای سالم ندارم ،فکم ، گلوم ، گوشم ،چشام ، سرم ، لبام، بینیم ، اینقدررر درد میکنه‍...که دیگه حوصله‍..غم و غصه‍...خوردن ندارم(: فقط همینش خوبه دلم نمیگیره وگرنه‍...من الان مرده‍..بودم (: 

±خلاصه بتون بگم چنین موجودی هستم که زیر بار حرف زور نمیرم(: لباس رو برای نامزدی داداش خریدم(: راستییییی ، امروز مدرسه‍...هم رفتم ولی لباس نیورده بودن(: تازه خودم تنها نیستم که لباس اندازم نمیشه‍....و من بسییی ذوق کردم که آبروم حفظ شد(: مشکلم از خیاطه‍... نه من (: شیف فه‍م شد:دی 

من الان دقیقا یک دختر مو فرفرییییی هستم در شرایط فعلییییی ، کاش برسم فردا موهامو شونه‍...کنم (: نخندین خب نمیرسم با این همه کار که من دارم(: خدا کند فردا طلسم بیخیالی من بشکند و من کارامو به نحو احسنت انجام بدم(: صبحم ساعت۷/۳۰وقت خوردن قرصامه‍...(: پس من بخوابم(: شبتون خوش :دی

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 17:16 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

تپلی خدا چجوری لاغرت کنه آخه؟؟؟
خودت باید تلاش کنی

خب من تلاش میکنم دیگه‍...(:

مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 15:24

بعله همه لالا ان خصوصا من
از قصد مریضش کردیا.ای بلا
سرما خوردگی خرررررررررر است.سوارش شو
ولی انگار اون سوار شده...
خدا هست...
مو فر که نازه
میگم رگ شیرازی نداری احیانا
بعله اشاره کردن باز سلام نکردی
بوخدا با ادبم

جدی(: خب معلومه‍...خواب بودید{:
نه به جان خودم خوشمزه بود منم بوسش کردم(: به خر عزیزمان توهین نکنید(: سرماخوردگی خودش یه حیونه‍...(: خر خودش یه حیونه‍...نجیبه‍...(:
بعله‍....(: فدای خدای مهربونمم من(:
نچ من از مو فر فری بدم میاد(:
چرا دارم:دی براچیییی حالا رگ شیرازی(:
علیکم السلام حاج آقا(:
من میدونم شما با ادبی(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد