فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من و وضعیت فعلی(:

سلام(:

یک عدد سرما خورده‍...(: ویروسی ام   ، هنوز خوب نشدم بلکه‍..(: پیشرفت کرده‍...(: آبریزش و گرفتن صدام هم بهش اضافه‍..،(: شده‍..(: بعله‍...من یه عدد ویروسی ام به من نزدیک نشوید(: 

خوردن یک عدد آموکسی سیلین و یک عدد استامینی فون کدئین هم دیگه‍.. چاره‍...ی منو نمیکنه‍...(: 

اگه بهتون بگم امور شخصی و بهداشتی خانواده رو هم من براشون انجام میدم باورتون نمیشه‍...(:  ابروهای مادر گرامی رو خودم اصلاح میکنم ، موهاشو رنگ میزنم (: موهای پدر جان جانم رو خودم کوتاه میکنم (: البته هنوز به درجه‍...(: اعلا نرسیدم ، در حد سطحی(:  بعله‍.... 

راستی کم کم دارم خودمو جمع و جور میکنم  و چیزایی رو که از بچگی باید عادت میکردم و الان از بیماری ها در امان میبودم ، الان دارم بهشون رسیدگی میکنم(: آخه‍...(: خدایش زشته‍..،یک عدد دکتر اونم خانم از این عادت های بچگانه نداشته‍...باشه(: نمیگم چه عادت هایی ، بماند بین خودمو خدام(:  باید خودمو واسه‍...مهر عزیز آماده کنم (: شبا زود بخوابم ، از اون ورم زود بیدار شم و برنامه‍...ای رو که ریختم رو عملی کنم(: البته‍... اگر خدا بخواد (: خدایا کاش اونجوری بشه که من میخوام ، کاش(: 

فردا باید برم لباس رو پرو کنم ، خدا کنه این سری اندازم باشه‍...(: آبروم میره‍...خدایش(: دعا یادتون نره تا لباس اندازم شه‍...(: نخندید خو من دیگه امیدی ندارم(: 

وای فقط یه هفته تا شروع مدارس مونده‍...(: وای منو باش چقدر بیخیالم (: 

نه کیف ، نه کفش ، نه دفتری, ، نه جلد کتابی هیچ نگرفتم (: خدا خودش به‍...دادم برسه‍...(: 

±موندم واسه نامزدی داداشم چی بپوشم ، خدایش موندم با این وضع مالی که از خودم سراغ دارم چیکار کنم ، خدایا چیکار کنم(: لباس دارم ولی خب قبلا پوشیده‍...(: شده‍...(: همون رو میپوشم هیچ کاری ازم بر نمیاد(: 

خدایا این ماه چقدر نقشه داشتم واسه خریدن خیلی چیزا ولی نشد (:

کاش بتونم چادر مورد علاقم رو خریداری کنم(: کاش ،دیگه‍..هیچ برنامه‍..(: خرید برای محرم ندارم(: واقعیتش با این وضعیت باید یه برنامه‍..(: درست و حسابی بنویسم و اجراش کنم ،در آستانه‍..(: هفته‍..جدید و کلی کار در پیش و رومه‍..(: وقتی بهش فکر میکنم خستمه‍...(: باید توی این هفته  اتاقمو تمیز کنم ، خونه ها رو تمیز کنم ، کتابامو با برادر جان جلد بگیرم ، با زن داداشم  بزرگه‍...برم خرید مدرسه‍...(: وای خدایا چقدر کار در انتظار منه‍...و من بیخیال  و بیهوده‍...نشسته‍...ام(: اصلا سرما خوردگی خر ، خر ، خر ، خر است  والا(: 

بیخیال غم و غصه‍...(: خدا خودش یه استقامت بهم میده‍...(: که بتونم جلوی همه چیز وایسم(: 

فقط خدایا فردا ناامیدم نکن آبروم میره‍...(: اگه لباس اندازم نشه‍...(: 

فقط همین★

نظرات 8 + ارسال نظر
مائده یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 00:10 http://delneveshtee.blogfa.com

مرسی عزیزم تو خوبی؟
آره بوخدا خودمم دلم برا اذیت کردنا و خندیدنای مدرسه تنگیده[نیشخند] کنکور :(
راستش من زمانایی که توی دفتر شخصیم مینویسم دیگه حس نوشتن توی وبو ندارم بضی وقتام که کلا وقت نمیشه یا به هر دلیل دیگه ای :)
چشم چشم هروقت که بتونم مینویسم اینجا :)
دشمنت شرمنده عزیزم :)خوشحالم کردی بعد مدت ها :)

+راستش من از کلاس پنجم شروع کردم خاطره نویسی رو ... الان که بضی وقتا میخونمشون واقعا بزرگ شدن خودمو حس میکنم :)ینی مثلا طرز نوشتنم و دغدغه هایی که اون زمان داشتم و الان دارم و چیزایی که اون موقع میدونستم و الان میدونم و قضاوت هایی که پیش خودم میکردم و ... خلاصه همه چی! و این خیلی خوبه! من هروقت حالم بده میتونم با دفترم آرومش کنم :)ینی بیشتر انرژی منفی های زندگیم مال دفترمه و بیشتر چیزای مثبتم مال وبم :) البته توی دفترم شادی هارم مینویسما :) ولی کلا خیلی خوبه که میخوای بنویسی :) کاریه که میتونه بهت آرامش بده :) موفق باشی \:)

خداروشکر منم خوبم ولیییییی سرماخوردم مائده جونم(:
ای جانمممم ، پس شیطونیهات دوباره‍...گل خواهد کرد(: اهوم:دی
کنکور حیوان نجیبیست اگر بخونیش(:
خب من برعکس دوست دارم بیشتر وقایعاتم رو در وبلاگم ثبت کنم(:
بی بلا عزیزم، ایشاالله بری کربلا(:
عزیزمیییی ، منم واقعا خوشحال شدم عزیزم(:
± خب منم همینو میخوام ولی حسش نیست(: کاش منم بتونم با دفتر شخصیم انس بگیرم!!!
من دوست دارم همچی رو درونش ثبت کنم(: همینجوری که اینجا مینویسم(: کاش بتونم مائده ، کاش واقعا خیلی دوست دارم توی دفترم بنویسم(:
ممنونم عزیزممم، توهم موفق باشی(:

آرمان شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 23:20 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

مردمیزاری سر کار ؟؟؟جواب ندادی که::||

نه من منظورم پست قبل بود(:

حالا آمنه آمنه چشم تو جام شراااب منههه
آمنه قلب من برای تو میزنههههه
همه دستا بالااااا
عقبیا صدا کف زدناشون نمیادا^_^
پرستش حال کردم با آهنگت دمت گرم
بسی کودک درونم قر داد

آمنه‍....(: آمنه‍...(: حالا دست جیغ (:
مرسی عزیزم (: خودمم کلی خوشحالم دوستای وبلاگی آهنگمو دوست دارند(:
بعله‍....(:

آرمان شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 15:16

آخی تپلی :)
اموکسی سیلین درسته:|
به نظر من 24 ساعت نخواب میتونی خوابتو تنظیم کنی

خدایا منو لاغر کن جان خودم (: مردم از حرف تپلی(:
آموکسی نوشته‍...(: بودما ولی خب تایپ نشده‍...(: ممنون بابت گوشزدتون(:
اینجوری میپوکم که‍...(:حالا شاید همین کارو کردم(: ممنون بخاطر ایدتون(:

امیر شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 13:51

سلام تو هم مریض شدی؟ای بابا مریضی واقعا مزخرفه ..منم هفته پیش بدجور مریض شدم.
بله راس میگی..بازآید بوی ماه مدرسه...لباس مدرسه تو میگی ای کاش اندازه باشه؟
ولی واقعا خیلی واردیا چه کارای باحالی بلدی..همه فن حریفی...نگران نباش هنوز یه ههههفته مونده به مدرسه...به همه کارا میرسی.راستی مبارک باشه عروسیه داداشت.خوش بگذره.

سلام(: آره‍...داداش امیر ، از مزخرفم مزخرفتره‍....(: خوب شدی؟؟
اهوم داداش من همیشه‍...(: راس میگم ، آره لباس اندازم نیست ، آخه آماده اس نه اندازه نگرفتن بدوزن(:
ماییم دیگه‍...(: بعله‍...(: من میتونم عرفانم کچل کنما(:
ولی یه هفته‍....(: برای من کمه‍...(: داداشیییییی(:
مرسی ایشاالله عروسی داداش امیر (: و عرفان کوچولو(: مرسییییی(:

مجتبی_یاس ارغوان شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 12:01

قرص سیتیریزین بخور .آبریزشه
وای موهای منم کوتاه کن.کچلم بلدی
آفرین زود بخاب.خب
لباسا ک هیچ موقع اندازه نی
خدا کس بی کسونه خشکل
لباسا رو بچین مدل جدید در وکن
غم و ولش
خدا پناهته
راستی سلام

بعله‍...(: فقط همین نخوردم(:
جدی واستون کوتاه کنم(: بلد نیستم اونجوریاما فقط بلدم پشت گردنتو بزنم (:
از روز چهارشنبه‍...(: ساعت ۱۰/۳۰ باید لالا کنیم(:
خب اندازه‍...(: منم نبود(:
بعله‍...(: خدا در هر کاری حرف اول رو میزنه‍...(:
چیییی ؟؟
غم یه عدد حیوان نا معلومه‍...(:
بعله‍....(: توکلتو الله(:
و سلام علیکم(:

فرزندم،خره بدبختو به سرماخوردگی نسبت ندهبه خر توهین میشه!سرماخوردگی از خر بدتره
از بابت بیخیالی هم نگران نباش تنها نیستی!الان که گفتی مدرسه، با خودم گفتم چقدر این کلمه آشناس!!!نه؟

چشم(:
خرجان معذرت میخوام(: عذر من را بپذیر من واقعا مریض بودم(:
سرما خوردگی خر نیست ، الاغه‍..(:
واقعا توهم اوه مای گاد (: من تنها نیستم(: من همراه یه دوست دیگه‍...(: مثل خودم بیخیال هستم(: خوشبختم(:
آشنا چیه‍...(: رفیق و شفیقمونه‍...(: تا سه سال دیگه‍...(:

پسرلَکه ای شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 01:08 http://stainboy.blogsky.com

چه آهنگِ شادی

قابل شما رو نداره‍...(:
فک کنم نصف شبی پاشدید مشغول رقصیدن شدید(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد