فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من ، سرما خوردگی ، دیشب(:

سلام(:

یه عدد سرما خورده ام (: به همین راحتی(: 

من دیشب به شخصه ، اینقدر با اون کفشای غیر استاندار  راه رفتم میگفتم تا ده ثانیه دیگه انگشت بزرگ پام میترکه‍..(: نخندید آخه منو دیشب ندیدید که‍... وا (:  

دیشب  هممون از خط واحد شهرمون جا موندیم(: من دیگه نا دویدن نداشتم ، زن داداشم میدوید منم بحساب خودم میدویدم ولی داشتم نرمش میکردم(: با تاکسی خودمونو به خط واحد رسوندیم (: هیچی دیگه من فقط داشتم تب میکردم (: و همینجور یه عدد گرسنه‍...بودم بندری هایی که توی  راه سفارش داده بودیم رو در آوردیم و خوردیم من داشتم از گلو درد چند روز میترکیدم ،هیچی دیگه من رسیدم خونه‍...سرما رو به تمام معنا خورده بودم(: 

انتخاب زن داداشم خوب بود من راضی بودم(: در کنار یکم خستگی خوش گذشت(: خیلییییی یعنی خوش گذشت (: زن داداش منو خجالت زده کردند یه انتخاب زیبا و قشنگ شال بنفش که من اصلا ای رنگی نداشتم تا حالا (: 

یه عدد عکس میذارم(: 


 ±راستی اینقدر خسته و له‍...شده بودم که دیگه‍...یادم رفت شکول بخرم و جلوی تینا پز بدم و قرار شد عصر برم امامزاده از اون ورم برم سوپری یا شیرینی فروشی شکول تلخ بخرم(: تینا تو بردی(: 

± راستی شب عید غدیر میریم خواستگاری رسمی و نشون و دست بند رو میبریم(: دوباره شروع شد لباسندارم ، چی بپوشم و....(: نخندین شما خودتون بدتر از مندید(: 

± فقط همین یکم دعام کنید ، سرما خوردگی خر است (: فقط همین(: 

± راستی ساندویچ دیشب آخرین فست و فودی بود که من خوردم حداقل تا یک ماه آینده‍...تعطیل(:

بعدا نوشت:

دیروز عصر توی خیابون یه دویست و شیش سفید صندوق دار از پشت نزدیک بهم برخورد کنه‍...وقتی برگشتم راننده با یه خنده ملیح ازم عذر خواهی کرد و من در جوابش سگرمه‍...هامو توی هم درآمیختم  وقتی کنارمون ردشد کناریش سیگارشو جلوم پرت کرد بعد گفت یکم اخلاقتو خوب کن تا یه‍...شوهر گیرت بیاد ، من میخواستم بهش بگم شوهری که بخواد مثل تو باشه ترجیح میدم نباشه‍...(: ولییییی کم آورد رفت(: همین ولی زن داداش از این حرکت  و حرف پسره ناراحت شد خواست فوش بده من ازش خواستم بیخیال شه یهو آشنا بهمون برمیخوره بد میشه‍..(: توی هیری ویری یه خانم  ساده وضع به من گیر داده بود تو دانشجویی ،گفتم نه چرا باید دانشجو باشم ، گفت خیلی شیک و دانشجویانه‍...ای ، کیف و چادرت به یه دختر دانشجو میخوره‍...(: 

چرا همه فکر میکنند من دانشجو ام ، چون قدم ۱۶۴، چون تپلم ، چون اکثر اوقات چادرم دانشجویه‍...چون همیشه تیپم متوسط و دانشجویانه‍...اس؟؟ بابا بیخیال من همش یه‍...دانش آموز دبیرستانی ام ، زیادی شلوغش کردین :) این حرکات بارهآ برای من تکرار شده‍...(: از مسافرت گرفته‍...تا رفتن به کتاب فروشی ، همه فکر میکنن من دانشجو ام(: خوبه که اینجوری فکر کنند ولی وقتی نیستم خیلی اذیت میشم(: کاش زودتر دانشجو شم و از دست این حرفایی که هر کسی منو میبینه‍...و از کلمه‍... دانشجو برای بیشتر شناختن من استفاده میکنه‍....راحت شم(:

نظرات 25 + ارسال نظر

چطوری مادر؟
دشمنات به فدایت

خوبم فرزندم (: دارم با سر آستینم آب بینی مو میگیرم(:
مرسی دخترکم(:

بنده متولد خرداد ۱۳۸۰ بودندی^_^
تو چی؟

دخترکم به مادر چند ماه از خودت احترام بذار(:
من دختر پاییز ۷۹ هستم(: یک عدد آذری خاص (:

آرمان جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 20:04

یه وقتایی به جاهایی میرسم که کم میارم ولی الان یه وضعیتی دارم که خیلی اوضاع خرابه
عمل پام درد پام درد کنکور درد تیکه دیگران خنده دیگران یه سری فشارایی که شما چیزی ازش نمیدونی و فشار روحی و هزارتا چیزدیگه

میدونم هرکسی یه جور مشکلاتی داره که به تنگنا بخوره(: خوده‍...(: منم یه آدم نیمه‍...(: افسردم ولی چیزی جز صبر عایدم نمیشه ناراحت باشم دردم درست میشه همچی برمیگرده به قبل نه برنمیگرده(: میفهمم چی میگید همه چیز رو به خوبی درک میکنم(:
کنکور درد نیست ، کنکور یه نوع شکست که زمین خوردی باید پاشی خودت ادامه‍...(: راهو بری وگرنه نه من نه هیچ کس دیگه هیچ کمکی نمیتونه بهت کنه تنها خودتی که الان سرنوشتتو رقم میزنی ، فشار روی هر فردی هست از همه نوعش (: شما شخصیت منو ندید از نزدیک ، من در عکس و حرفام به حساب بقیه مثل یه روانشناسم ولی در واقعیت یه دختری هستم با سرشاری از غم و اندوه و اعصبانیت (:
ولی دارم کنار میام با خودم شرایطم زندگیم و همه چیزایی که درونم نقش دارند وگرنه راهی دیگه نیست(:
با خودت کنار بیا وگرنه زندگی سخت میشه واست(:
منم یه روزی مثل شما میگفتم نمیشه سخته‍....(: ولی خواستم شد (:
کافیه بخوای (: بخواه تا بشه(:

عهههه همسن منیییییی پرستش
آخه فکر میکردم از من بزرگتری
چرا از این کلمه بدت میاد خو؟دانشجویی خیلی خوبه فرزندم!

آره‍...(: همسن خودتم
مگه‍....(: نمیدونستی(: بدون دخترکم(: (:
بزرگتر نیستم(: شایدم باشم فقط چند ماه(: متولد چه ماه و سالی هستی(:
بدم نمیاد ، ولی آزارم میده وقتی یه پل بزرگ در راه دارم ولی بقیه منو از این پل توی ذهنیت خودشون رد میکنند(:

آرمان جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 16:28

خوشبحالت چون من دوست داشتم الان دهم بودم و تجربه الانو داشتم
من خیلی درس خوندم و تلاش کردم ولی نشد
دلم برای خودم میسوزه چون جواب تلاشامم نگرفتم
بعضی وقتا میگم خدایا چرا کمکم نکردی
از خدا دلگیرم ولی با این همه ناراحتی هنوز نمازام جای خودشه اعتقاداتم جای خودشه
تا کی باید صبر کنم نمیدونم

میدونی بذار بهت بگم یه چیزیو تا روشن شی و اینقدرام خودت رو با نبودن دوره الان ناراحت نکنی
دهم نه برای من خوبه‍..(: نه شما ، برا یکی خوبه‍...(: که امسال یا پارسال ، پیارسال رفته اول دبستان(: نه منی که تا پنجم مثل بقیه بودم بعدش ششم و نابودی محض ، دقیقاً میدونی نابودیش چی بود (: اینکه‍...ما از اون به بعد شدیم موش آزمایشگاهی(: و اگه کتاب خراب چاپ شه ما زجر میبینیم ، اگه حتی یه کلمه جا بیوفته ما زجر میکشیم (: و تنها چیزی که ما بهتر از دوره شما بودیم همین که بعضی چیزا رو زودتر یاد گرفتیم(: فقط همین(:
همین که تلاشتو کردی یعنی اینکه‍...(: واقعا خدا باهاته‍...(: و همراهته‍...(: بعدشم الان از این ناراحت نیستی که درس نخوندی ، ناراحت اینی میگی جواب نداد ، خب جواب نداد که نداد لابد قسمتت توی همین رتبه‍...ای که آوردی ، نه بیشتر نه کمتر خداروشکر کن ،درسته دوس داشتی رتبه برتر باشی خب نشد ،اگه میتونی و میخوای یه سال بمون اگرم نه زحمتای کشیدتو هدر نده برو همونی که میاری بشین و توی همون رشته موفق باش میدونم توی ذهنت دلت ، استعدادت چیز دیگه ای بود میدونم همه اینا رو ولی خدا میگه از بنده حرکت از من برکت ، خب برگرد به گذشته‍...(: ببین کجاشو اشتباه رفتی که اینجوری شد فقط همین(:
خدا کمکت کرده ولی ما بنده‍...(: های خدا توقعمون اینقدر بالاس که هرچقدر بگم بالا کم گفتم شما تنها اینجوری نیستیآ منم اینجوریم ، دوستای منم اینجورین ، دوستای شمام اینجورین. و همه و همه چیزی رو بیشتر از نیازمون میخوایم در همه سطح (:
بعدشم هرکسی ممکنه از خدا ناراحت باشه دلیلی نمیشه نماز نخونی مگه ما نماز رو واسه خدا میخونیم نه‍....(: واسه خودمون واسه آخرتمون(: تنها کاریه که میتونیم توی دنیای فانی الانمون کنیم برای خودمون(:
این خوبه که سست نمیشی و پایبند به عتقاداتی(: یعنی اوج خوبی انسان(:
نتیجه‍...(: صبوریت رو خواهی دید فقط یکم بیشتر صبور باش و نذار چیزی به زبونت بیاد که خدا ازت قهرش بگیره که اون موقع خودت بیشتر از هرکسی پشیمونی(:
براتون آرزوی موفقیت میکنم(:

آرمان جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 15:56

خوشحالت به خدا
من امسال کنکوری بودم انتخاب رشته کردم تا نتایج ببینم چی میشه
میدونم نمیکنی ولی برام دعا کن اگه قبول نشم باید یک سال دیگه بمونم پشت کنکور

چرا خوشبحالم(: خب همین دوران من رو شمام گذروندی و از استرس و دلشوره و بقیه‍...(: اتفاقاتش گذشتی(:
اهوم ، انشاالله نتایج اون چیزیه‍...(: که خودتون میخواید (: امیدتون به خدا باشه‍..(:
شما از کجا میدونی من دوستان مجازی رو دعا نمیکنم(: من حتی دشمنانم رو در دنیای واقعی هم دعا میکنم ، چشم دعا میکنم هرچی به صلاح خدا نصیبت کنه‍..(: و در تمام مراحل زندگیت پیشرفت کنید(:

آرمان جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 15:17

کلاس چندی؟؟؟

میرم دهم، تجربی(:
همون دوم دبیرستان قدیم(:

آرمان جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 13:36

بچه جان چرا پیامای منو یکی در میان تایید میکنی؟؟؟؟

بعضیاشون رو خواستم خصوصی بمونند(: با اجازتون(:

مجتبی_یاس ارغوان جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 12:09

دانشجو ک خوبه.راستی عاطفه دانشگاه شیراز قبول شد.فرررررررررررررررررررررررررررردا روز اولشه..دولتی..رشته شیمی

نه اصلا من از این کلمه‍...(: نهایت رنج رو میبرم (: چون دانشجو نیستم(:
ای جانم (: موفق باشه‍...(: از طرف بنده هم تبریک بگو بهشون(:
عالیه‍...(:

امید پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 20:57 http://fateme-goli.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدین به وبلاگ فاطمه گلی
شما خوب هستید؟
اگه کم سر میزنم،بزارید پای کم سعادتیه ما
وب شما هم روز به روز زیباتر میشه
فاطمه هم عالیه،منم با وجود ایشون عالی ام
موفق باشی ان شاءالله

سلام(:
خواهش ، نه شما بزرگوارید (: این چه حرفیه‍...(:
ممنونم وب شمام زیباست(:
خداروشکر ایشاالله همیشه‍....(: خوب باشید(:
ممنونم همچنین(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 20:35

شاید عقایدمون شبیه باشه ولی من رو اعتقاداتم هستم هرچند بقیه بگن خشکه مذهب

من خیلی خوشحالم از اینکه‍...با یه آدم مذهبی آشنا شدم (:
اینم خوبه‍...شما به اعتقاداتتون پایبند هستید(:

یه دختر شیطون(مبینا) پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 20:11 http://www.girly17.mihanblog.com

ماااادر فشااارم افتااااد منم بندری میخوام
به اون پسره هم تو باید برمیگشتی میگفتی کسی مثل تو که گاو و گوسفنداشو فروخته ماشین خریده ازش بعید نیست اینجوری بی احترامی کنه(ببخشید یکم بی اعصابم)
ایشالله زودتر سرماخوردگیت خوب شه.
برای صدات که گرفته هم یه راهکار ارائه دادم تو وبم^_^
اندکی نابوده راهکارم
خانم دانشجو غصه نخور تا پلک بزنی توهم دانشجو شدی

ای به فدایت مادر(: نفهمیدم وگرنه واسه بچمم بندری سفارش میدادم(:
والا من حوصله یکی به دو کردن با جنس مذکر ندارم(: من خودم بی اعصاب ترم(:
مرسی گلم(:
خب چی آدرسشو بده‍...بخونم(:
بعله‍...ولی من نابود میشم با این کلمه‍...(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 17:56

نه باو مخ زنی خز شده دیگه‍:)
ولی خارج از شوخی من از این کارا خوشم نمیاد

بعله‍...(: ماشاالله دیگه‍...همه از راه های پیشرفته‍...تر استفاده میکنند(:
پس خوبه‍...(: یکی پیدا شد که دنبال خوشی دنیا نیست(:
بهتون تبریک میگم اولین نفری هستید که حرف خودمو بهم برگردوند(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 17:24

آخه تو بچه ای
من پامو جدیدا عمل کردم اگه تپلی بودم به پام فشار میومد
بعدشم تپل باشی نمیشه مخ زد
فکر کنمن مخ بزنم:)

من بچه‍....ام یا علیییییی(:
اهوم ،دلیل متینی بود ولی دومین دلیلت بیشتر به حرفت صدق میکرد(:
پس مخ زنم هستید ^_^ این شغل شریفتونه‍...(:
خدا به اون انسان از خدا بیخبری که شما مخش رو بزنی رحم کنه‍...(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 16:57

آخی لاغر شدن خیلی کار سختیه باید اراده قوی داشته باشی
من درکت میکنم چون خودمم لاغر کردم

هر کاری که ارادشو داشته باشی سخت نیست(:
پس شما که میگفتید تپل بودن خوبه(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 16:11

تپلی چرا میخوای لاغر بشی؟؟؟
تپل خوبه

من هیچ وقت از تپل بودن خوشم نمیومد ولی همیشه بخاطر خوردن مواد غذایی که دوست داشتم چاق شدم و دلایل دیگه‍..(:
هرکسی نظرش واسه‍...خودش قابل احترامه‍...من لاغر بودنم خوشم نمیاد ولی متعادل یه جورایی اندامی بودن(؛

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 16:07

اسمت پرینازه درسته؟؟؟؟

نخیر(:
اسم مستعارم پرستش هست(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 16:04

چقدر بزرگوارانه:)

بزرگواری از خودتونه‍...(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:58

بابت رفتارم ببخشید تپلی:)

خدا ببخشه‍...(: من عددی نیستم (:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:45

من قصد ناراحت کردن شمارو نداشتم فکر کردم میخوای دستم بندازی با یکی دیگه اشتباه گرفتم

به هر حال رفتارتون صحیح نبودن :|
من اگر شمارو میشناختمم هیچ وقت قصد دست انداختن نداشتم و ندارم و خدا میدونه‍...من هیچ شناخت قبلی از شما نداشتم و ندارم(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:41

آخی تپلی:)

(:

ماه بانو پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:23 http://gandom1370.blogsky.com/

سلوووم بندری زدی به بدن باید هم گلو درد بگیری چه کاری اخه

پسرا جنسشون خراب بره گمشه شخصیت خودشو بهت نشون داد

سلام(: دختر بابا(:
خب چیکار میکردم گرسنه‍...میموندم (: نمیشد نگاهشون کنم خووو(:
اهوم، البته‍...(: بانو همه بی شخصیت نیستند (: بعضیا واقعا با خودشون در گیرن(: قبول (:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 14:31

توی وبم جواب دادم |:

بعله‍...(:
دیدم(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 14:20 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

وب من هیچکس نمیاد اصولاً برای همین گفتم

اهوم ، اینجوری خیلی بهتره‍...(:
حداقلش از حرف ناروا درمورد دست نوشته‍...یا همون دلنوشته‍...راحتید(:
البته‍...من خودمم خواننده زیادی ندارم ولی همون تعداد اندک هم انسان های متینی هستند(:

آرمان پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 14:14 http://eshgheyektarafe17.blogfa.com

ممنون که وب من اومدید
فقط وب منو از کجا پیدا کردید؟؟؟

خواهش(:
از بین نظرات یه‍...وبلاگ نویس(:
ناراحتید ااز اینکه‍...به وبتون سرزدم(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد