فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

پرپرک چاق میخواد لاغر شه‍...(:

سلام (:

وای من چقد انرژی دارم^_^ ای ام ذوق مرگستون :)

با دوستی سوار ماشین بوق بوق بوق  وای  چه حالی داد(:

ولی یه جا خورد تو ذوقم  ، من مانتو اندازم نشد همش تنگ بود  کم مونده بود بشینم گریه‍...کنم  ای خدا:`(

من رژیم میگیرم از همی الان(: قول قول قول 

قرار است امروز با خط واحد ساعت ۴ به مقصد مرکز استان حرکت کنیم و با نامزد داداش  به طلا فروشی بریم(:

خدایا بعضی وقتا اینقدر منو شاد میکنی کم میمونم چجوری ازت تشکر کنم :) خدایا من عاشق این مهربونیاتم میدونم من بنده خوبی نیستم ولی خوشم میاد هیچ وقت ناراحتم نمیکنی یاهم جبران میکنی:) قربون اون جبران کردنات برم من خدا عاشق این لحظه‍...های قشنگتم(:

خدایا شکرت(: 

عاشق تو ام خدا جونم (: 

بعداً نوشت:

±من اسمم آمنه‍....نیست(: صرفا آهنگ مورد علاقمه‍...(: شاد جنوبی (: آمنه‍...(:  اسم دوستکم آمنه‍...اس واسه عروسیش از این آهنگ گذاشتن واسه‍...رقص چاقو(: و اما چند مدت دیگه‍...آهنگ اسم خودمو میذارم(:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد