فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

کتابای مورد علاقم:)

فهرستی از کتاب هایی که میخوام تهیه کنم و در اسرع وقت بخونم (:

مالاریا

نویسنده : اکبر اکسیر

ناشر : انتشارات مروارید 

_________

کنج بهشت

نویسند: تکین حمزه لو

ناشر: انتشارات برکه خورشید 

_______

شازده کوچولو (۳ زبانه)

انتوان دو سنت اگزوپری

مترجم: مریم صبوری

انتشارات کتاب کوله پشتی

______

بابا لنگ دراز

جین وبستر

مترجم:محسن سلیمانی

انتشارات افق

______

پسری که میخواست ریئس جمهور شود

دن گاتمن

مترجم : منا قائمی

انتشارات گام

_______

هری پاتر و فرزند نفرین شده

جی. کی رولینگ

مترجم : حسین غریبی

فیدیبو :> [از فیدیبو گرفتم و دلم میخواد زودتر شروع کنم خوندن ]

______

 دوست دارم تا دوهفته آینده حداقل کتابایی که دارم رو بخونم  ، یه روز هم به دوره درسی اختصاص بدم :))

تابستون خوبه ولی گرماش کاری رو میکنه‍...که نفرینش کنیم (: والا مگه دروغ میگم 

راستی شما کتاب ۱۰ جلدی (شما عظیم تر از آنی هستید که می بینید) رو خوندید ؟؟ واقعا عالیه‍...(: 

من حیف تابستونم رو الکی تموم کردم (: حیف ، حیف ،افسوس ، افسوس (: 

  البته من توی تابستون دوتا کتاب خوندم مفید بود هردو (: 

یکی رمان و دیگری روانشناسی بود یه جورایی:))

+دختر شینا 

+خودت باش ، نه نخود هر آش :)

راستی ، امروز واسه دوستم کتابای مدرسه رو گرفتم ، مال خودمم قبلا گرفته بودم ، اما این وسط موندم چجوری جلد بگیرم (: نخندین بلدما ولی حیف کتابم مجروح شن (: خب من خیلی رو کتابام حساسم:) 

(: (: (: (: 

فقط خنده / لب گریزانی ممنوع :>

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دختر شیطون(مبینا) چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 15:00 http://www.girly17.mihanblog.com

کتاب غرورو تعصبم بخون معرکه اس!
من همیشه پستاتو دنبال میکردم ولی ببخشید زیاد نظر ندادم

چشم (:
عزیزمییی^_^
به هر حال هر وبی یه خواننده خاموش داره که روشن شه(:
یکی رو کشف کردم بین خواننده خاموشا(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد