فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حال من+...

سلام (:

خداروشکر یکم حالم بهتره‍...امیدوارم حال دوستان مجازی هم خوب باشه‍...(❤)

یکم سخت بود با خیلی چیزا کنار بیام ولی کنار آمدم  یعنی خود خدا صلاحم رو بهم فهموند و مجبور یا غیر مجبور پذیرفتمش چون غم و غصه‍...باعث خرابی خیلی چیزا میشه‍...همین الانم با یادش زندگی میکنم عاشقانه‍...ولی هیچ وقت به تهش نگاه نمیکنم چون خیلی تلخ بود ، خیلیییییی تلخ •_•

من مامانم رو دارم ، بابام رو دارم عاشقی دردی دعوا نمیکنه‍...اونم توی این سن که فقط لطمه میزنه‍... 

بیخیال پذیرفتم همه چی تموم شد به همین زودی زود 

مهر که شروع بشه‍... به فصل آغاز بودن من هم نزدیک میشوم ، فصل زندگی پاییزی(❤)

من دختر پاییزی هستم برگریزان ، اشکریزان  ،غمریزان و ... همه و همه چیز رو از خودم میریزم ، دور میکنم  

 ماه آخر پاییز بسیییییی  عاشقانه دوست میدارم :))

±عاشق مهرم و شوق مدرسه و یه شروع تازه و سکوت پابرجا((:

±کتابام  رو گرفتم فقط دو عدد ناقصی  دارم:>

±طبق روال همیشگی توی خونه مام این عرف ادامه‍...پیدا کرده مثل پارسال دوباره قبل از مهر میخوام دکوراسیون اتاقم رو عوض کنم و کلا اتاقامونو تمیز کنیم و دستی به سر و روی خونمون بکشیم و تمیزی رو به خونه عزیزمون هدیه بدیم :))

و در آخر خدایا به امید خودت ^_^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد