فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

باختم

خدایاااااا چرا من آروم نمیشمم من داغونمم _قلبمم زخمیهه نیاز به ترمیم داره 

خودت دست به کار شو من کسی رو قبول نمیکنم جز خودتت نمیپذیرممم

+خدایا دردم میاد_من چی کم گذاشتم چیییییی 

محبت بود 

عشق بود 

کمتر از گل نگفتم 

بیشتر از این نبود کمتر از اینم نبود 

خدایا منو نجات بده 

نجاتمممممم بده 

من بدونش نمیتونم میدونم نامردی کرد میدونم توهم میدونستی من متنفرممم از اینجوووور آدماااا ولیییی چه کنم دلهههههه_ خدایاااا تندییییی خودت بیا جاش خداااااااا|:

من باریی دگر مردمممم 

باری دگر عشق از وجودم رفت پرواز کرد_منووووو حلالم کنید شاید به سرم زد خودمو راحت کردم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد